כדורסל גברים: צפת ניצחה בכרמיאל

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 79:81 את משחק החוץ מול מכבי כרמיאל, שניצחה בצפת לפני שלושה שבועות 105:116 בתום שתי הארכות.

מ.ס “דניאל” צפת ספגה לפני שלושה שבועות הפסד ביתי מתסכל בשיעור 116:105, בתום ההארכה השניה של המשחק הביתי מול מכבי כרמיאל. ההפסד למעשה גדע לצפת את התקוות להצליח להתמודד על אליפות הליגה וההעפלה לליגה הלאומית. שלושה שבועות חלפו מאז אותו הפסד והערב נפגשו הקבוצות בכרמיאל למשחק ליגה נוסף, בין קבוצת מרכז הטבלה מכרמיאל לצפת – שמתמודדת על המקום השלישי מול בית”ר כפר יונה.

מ.ס “דניאל” צפת התייצבה למשחק ללא הגארד הפצוע אלון לוין. היה זה משחק שבו צפת צעדה ביתרון ברוב דקות המשחק, אם כי הקבוצה המארחת לא נתנה לצפת לברוח. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 21:24 לזכות צפת, בתום הרבע השני היתרון הצפתי עמד 38:43 ובתום הרבע השלישי עמד היתרון הצפתי על 60:66. ברבע האחרון של המשחק שלשה של דביר אוחנה, דקה וחצי לסיום, העניקה לצפת יתרון 79:81, שעליו היא הצליחה לשמור, בעקבות העובדה שלאחר הסל של אוחנה לא הצליחו הקבוצות לקלוע סלים. יצוין כי כרמיאל החמיצה ניסיון קליעת שלשה במהלך האחרון של המשחק.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: שון לבנובסקי – 24 נקודות, רון סבג ואליאב אוחנון – 18 נקודות כ”א, דביר אוחנה – 15 נקודות, ג’רמיין הול – 4 נקודות, דולב משגב – 2 נקודות.

ביום ראשון, בשעה 20:00, מ.ס “דניאל” צפת תארח את אליצור גבעת שמואל – שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה. הכניסה חופשית למחזיקים בתו הירוק. 

עמדו במשימה לערב הזה. שחקני מ.ס “דניאל” צפת