פלאשים בגליל: באנרגיות שיא

פינת “פלאשים בגליל” במהדורה מאוחרת, אך מלאה באייטמים ספורטייבים מזווית אחרת.

תמונת השבוע: עכשיו כבר מותר לגלות את הקשר הגלילי לזכייה ההיסטורית של קבוצת הכדורסל של עירוני נס ציונה באליפות היורופקאפ. ביציע התמקמו להן נועם בלחסן – בת הזוג של ליאור קררה, מכוכביה של נס ציונה ששיחק לפני שנתיים בגליל, גם אמא רעיה וגם בן הדוד אורי גורדון הצטרפו למאמץ, כולם עם גופיות ממותגות של הכוכב של המגרש.




חמישייה מובחרת מימים קסומים של הכדורסל הישראלי נפגשה לה לקבלת שבת בסופ”ש האחרון: עידו קוז’יקרו – הנציג הגלילי, קיבץ לחמישייה אחת גבוהה במיוחד את ישראל שיינפלד ויניב גרין מתוגברת בקו אחורי איכותי בדמותם של מאיר טפירו ואסף דותן.


כדורגלני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה חגגו את הבטחת המקום בפלייאוף העליון בגיחה צוננת ומהנה לטיילת שביל עמי על גדות נהר הירדן.

אסעד עמאשה ממשיך לכבוש גם מחוץ למגרש, את לבה של האחת והיחידה שלו – יארה עוואד.



שבת בבוקר, יום יפה. הטריאתלטים הצעירים של מועדון טריאתלון גליל עליון בניהולו המקצועי של יואב ביטון התארגנו לרכיבת הרים מאתגרת ונהנו מהדרך.



גם בטיילת של ת”א היה יום יפה בשבת. תשאלו את מאמנת הכושר ירדן עזרן-הורביץ…

הכדורגלן אסף פחימה – שעושה חיל בחוליית הקישור של הפועל עירוני צפת, מבסוט על החיים – וטוב שכך.


אומרים שאפשר להוציא אדם מהקיבוץ, אבל אי אפשר להוציא את הקיבוץ מהאדם. תשאלו את רז גל – סוכן הכדורסלנים המהולל מקיבוץ עמיר, שפתח שלוחה קיבוצית בבוסטון…


הזמרת עדן בן זקן חגגה יום הולדת משפחתית שנה לבן, מישל. האחים עמית (מימין) ותום – כדורגלני עבר במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ואמא מאיה, התקבצו לתמונה מנצחת.


וזו כבר תמונה מאמש, מאולם “הפיס” בכפר בלום, של שלושה שחקנים מקבוצת הקט סל של הפועל גליל עליון, שהגיעו דרוכים וחדורי מטרה לעודד את שחקני קבוצת הבוגרים ולסייע להם מהיציע לנצח את הפועל חבל מודיעין.