כדורגל: סיוט לטובא בשעב, הפסד לצפת

חוויה אלימה עברה על שחקני ואנשי בני טובא במשחק החוץ מול אחווה שעב. הפסד צפוי לצפת בשפרעם.

ערב מטלטל של כדורגל בגזרת ליגה ב’. שחקני ואנשי בני טובא א-זנגריה קיוו לחגוג ניצחון חשוב 0:1 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של אחווה שעב, שהיה מקדם אותם משמעותית לעבר הישארות בליגה, זאת לאחר שאחמד ח’טיב כבש שער בבעיטה מ-40 מטרים בדקה ה-76, אך בתוך תוספת הזמן של המשחק – שנקצבה ל-10 דקות, לדברי אנשי טובא, המשחק הופסק לפני תום מועד תוספת הזמן ולאחר המשחק הותקפו ע”י אוהדים של הקבוצה האורחת. אבי נחמן, אביו של לירוי – שחקנה של טובא, הוכה ואיבד את ההכרה ופונה באמבולנס יחד עם בנו לטיפול רפואי. שחקני ואנשי טובא חולצו מהמגרש בחסות המשטרה.

פח’רי עסאקללה, מאמן הפועל טובא, מסר בתגובה לענאן עמאשה – כתב אתר “דאבל פס”: “אני מגנה בחריפות את כל מה שהיה אחרי המשחק, אנחנו באנו כדי לנצח על כר הדשא ולא רוצים לראות במגרשי הכדורגל אירועים מבישים מסוג זה. אלה חלק מהאנשים שהיו בקהל וזה לא קשור לקבוצה. שחקני שעב וההנהלה שלהם קיבלו את ההפסד בצורה ספורטיבית, התחילו להגן עלינו כשרצו לתקוף אותנו ולא היה מקובל עליהם כל מה שקרה. מבחינת כדורגל הקבוצה שלי לאחרונה נראית מעולה וכל הזמן אנחנו בעלייה ומתחזקים גופנית ומנטאלית. המטרה שלנו לאסוף כמה שיותר נקודות ולהבטיח את ההישארות בליגה בסוף העונה”. ענאן עמאשה פנה לתגובה להנהלת שעב, שסירבה להגיב לדברים.

הפועל עירוני צפת נחלה הפסד צפוי 3:0 במשחק החוץ מול איחוד בני שפרעם. במהלך המחצית הראשונה הצלה הירואית של השוער בשאר דהאר גרמה לו לפציעה, שאילצה את פינויו לטיפול רפואי ולאחר מכן הוחלף באביאל הר ציון. הקבוצה המארחת, שמוליכה בפער ניכר את טבלת בית ב’ כבשה שלושה שערים בחצי השעה האחרונה, אחד מהם מרגלו של עלי חטיב – ששיחק בעבר בליגת העל במדי הפועל חיפה ומכבי נתניה ובעונה שעברה במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. צפת ממוקמת במרכז טבלת בית ב’ של מחוז צפון א’, במרחק די גדול מאזור תחתית הטבלה.

וזה כשעוד שיחקו כדורגל. שחקני טובא ושעב (צילום: פייסבוק הפועל בני טובא א-זנגריה)