כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקות הנוער

סיכום סופ”ש בגזרת מחלקות הנוער ומבט על נציגי האזור בקבוצות מחוץ למרחב, בכתבה הבאה.

יום ראשון הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הקבוצות הצעירות מהגליל העליון והגולן ואחר כדורגלני ומאמני הגליל והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. בסופ”ש החולף הרבה קבוצות היו בפגרה ולכן הפינה הפעם קצרה יותר ביחס לפינות קודמות בתחילת השבוע, אך יש בה הרבה “שגרירים” שמחים ופחות קבוצות שמחות. מתחילים בסקירה עם שער שכבש נועם חניא, שחקן קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון.



השגרירים

בני בן זקן
– מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, מוליכת טבלת לאומית דרום, הוביל את קבוצתו לניצחון 3:8 ביתי על הפועל פ”ת.

 ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, נכנס כמחליף בדקה ה-55 של המשחק מול אלופת המדינה, מכבי חיפה, כעבור 29 דקות כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:4 לחיפאים.

תגידו מזל טוב לקבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי וזכתה בניצחון בכורה העונה – 0:2 על צעירי טייבה, האחרונה בטבלה. שחקני ההגנה, אורי ברנזון ומעיין אורון, היו שותפים מלאים לניצחון. המגן אביב לוי נכנס כמחליף בדקה ה-80.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של מכבי חיפה, הוחלף בדקה ה-57 של משחק הדרבי בו קבוצתו ניצחה 0:3 את הפועל חיפה. בדקה ה-30 אלמישלי בעט בעיטה חופשית למשקוף, על הכדור החזור השתלט השחקן בנימין צגה שכבש שער.

אביהוא סבתי – קשרה של קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, נכנס כמחליף בדקה ה-58 של המשחק בו קבוצתו הפסידה 2:0 לעליה כפר סבא.

קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה “קצף” זכתה בניצחון 0:8 על מ.כ ירמיהו חולון. לאורך המחצית הראשונה כולה שיחק שחקן ההתקפה נועם שמש, שהיה מעורב בכיבוש שערים של קבוצתו – ואילו בפתיחת מחצית השניה החליף אותו שחקן ההגנה רן חליווה.

אור בן זקן – קשרה של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:3 את הפועל רמת השרון.

כמו האח הגדול, גם הוא כבש שער מצמק לרשת של מכבי חיפה. ישי בוזורגי (צילום: מונדיאליטו ישראל)

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער סיימה את הליגה הסדירה במקום השביעי ועם כרטיס לפלייאוף העליון, לאחר שנחלה הפסד 2:1 להפועל באר שבע, שהתייצבה למשחק עם שחקנים שרשמו כבר הופעות בקבוצת הבוגרים, אחד מהם, איליי מדמון, כבש שער שהעלה את הקבוצה הדרומית ליתרון 0:1. קרית שמונה, לה המשחק לא קבע דבר, ניצלה את הסיטואציה כדי לאפשר לשחקנים שפחות שיחקו העונה לזכות בדקות משחק. הקשר אלמוג בוים כבש שער בכורה בקבוצת הנוער בדקה ה-23. הפועל באר שבע כבשה את שער הניצחון בדקה ה-57.

קבוצת נערים א’ – שזכתה בתואר “קבוצת החודש” שלנו, נחלה אתמול הפסד 2:1 במפגש התחתית מול בית”ר טוברוק, אך היא ממשיכה להקדים בתשע נקודות ומשחק חסר את הקו האדום.  הישאם אבו רומי כבש את השער המצמק לזכות קרית שמונה.

קבוצת נערים ב’ חזרה למקום הראשון של טבלת ארצית צפון, בזכות ניצחון 0:4 ביתי על מכבי קרית אתא. צמד של ג’ואן חלבי (20,46) ושערים של ינאי משה (46) ועידן גורן (67) העניק לקרית שמונה את הניצחון החשוב.

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 0:1 על הפועל איכסאל, בזכות שער של אריאל חדד, ששומר את מאזן הקבוצה כטוב ביותר במחוז חוף.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:8 את בני סכנין.

כבשו את הפסגה מחדש. קבוצת נערים ב’ והמאמן אילן עזריה

בני ממב”ע

קבוצת הנוער סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ המאתגר מול קבוצת הצמרת של מ.ס כפר יאסיף, שכבשה בדקה ה-68 את שער השוויון – שמונה דקות אחרי שבשאר רבאח העלה את ממב”ע ליתרון. ממב”ע מקדימה כעת ב-3 נקודות בלבד את הקו האדום.

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 0:4 על צעירי סכנין והיא נהנית מהמאזן השני בטיבו בליגת צפון 1. את השערים לזכותה כבשו: אור פנחס – צמד, מאור ביצ’א ואדר אלמושנינו.

ראויים לשחק בליגה איכותית יותר. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ שומרת על היותה קבוצה מובילה בליגת צפון 1, בזכות ניצחון חוץ 0:6 על מ.כ אלנהדה נצרת. את השערים לזכותה כבשו: אלון שמעוני ויונתן חדד – צמד כ”א, נועם חניא (בסרטון שבראש הכתבה) ורואי קנדיוף.

מ.כ גליל גולן

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:1 את צעירי ראמה. את השער כבש אייל בנאי.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:3 את סקציה מעלות. את השערים לזכותה כבשו: רתם תפארת, שחף מיכאלי ושער עצמי.

יצאו לסופ”ש עם ניצחון. שחקני קבוצת ילדים ג’ והמאמן דניאל פרומין