השגרירים: אלה שעולים ואלה שיורדים

כדורגלני האזור בהפועל כרמיאל חגגו עליה לפלייאוף של ליגה ב’, בעוד שכדורגלני האזור בליגת העל מצאו את עצמם בפוזיציה של ירידת ליגה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורה של תחילת שבוע. אז מה בתפריט? מגמות מנוגדות. מצד אחד – כדורגלנים שמבכים ירידת ליגה, מצד שני כדורגלנים שחוגגים העפלה לפלייאוף. בין לבין שחקנים שקבוצותיהם שקועות במאבקי תחתית וכאלה שיכולים להנות מכדורגל משוחרר. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

אמיר רוסתום –
מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 של קבוצתו מול מכבי נתניה – הפסד שמוריד את הקבוצה התל אביבית לליגה הלאומית. שחקן ההתקפה אריאל לזמי נכנס בשורות הקבוצה המפסידה בשלהי המשחק.

עונה שלא ירצה לזכור. אמיר רוסתום



ליגה לאומית

אלון בוזורגי
– חלוץ הפועל עפולה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של משחק הניצחון של קבוצתו 1:2 על מ.ס כפר קאסם.

דניאל טוויזר – מגינה של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 3:1 מול מכבי אחי נצרת.

נאור עבודי – קשרה של הפועל אום אל פאחם, נכנס כמחליף בדקה ה-66 של המשחק מול ה”אקסית” הפועל עכו, שהסתיים בניצחונה של עכו 0:1.



ליגה א’

עמיר (פיצי) אבלס
– קשר הפועל הרצליה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו 0:1 על הפועל בועיינה – בשורותיה נכנס כמחליף בדקה ה-68 הקשר טל ויגדרוביץ’.

מ.ס דבוריה סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול מ.ס רובי שפירא חיפה. בשורות דבוריה רשם הופעה מלאה הקשר ים צדוק הקר, בעוד שהקשר גל חמאווי הוחלף בדקה ה-76.

ניצחון בדרך להבטחת ההישארות בליגה. עמיר (פיצי) אבלס (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)



ליגה ב’

הפועל עירוני כרמיאל העפילה לפלייאוף העליון של מחוז צפון א’, בזכות ניצחון ביתי 0:3 על אחווה שעב. החלוץ ארד אלבז המשיך ביכולת המצוינת, כבש שער בדקה ה-44 והוחלף בדקה ה-80. שחקן הכנף, סהר דהאן – הוחלף בדקה ה-73. הקשר אהוד מערבי רשם הופעה מלאה.

יזאן מרעי – קשרה של מכבי נוג’ידאת, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:1 להפועל רמות מנשה/מגידו.

ליגה ג’

אמג’ד נג’ם
– מגינה השמאלי של איחוד בני סמיע, היה שותף מלא לניצחון 1:8 של קבוצתו על בני דיר חנא.

אליאב מלכה – בלם הפועל שלומי, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 6:2 להפועל תרשיחא.

יחגגו עליית ליגה בסיום העונה? ארד אלבז (מימין) ואהוד מערבי (משמאל) צילום: מדיה הפועל עירוני כרמיאל