כדורגל: רוצים אירופה? תנצחו

עירוני קרית שמונה תארח את מ.ס אשדוד למפגש ישיר בין שתי קבוצות, שלוטשות עיניים למקום השלישי בטבלה, המוביל למשחקי מוקדמות הליגה האירופאית.

הסיבוב השני של משחקי הפלייאוף העליון ייצא היום לדרך. עירוני קרית שמונה תארח בשעה 18:15 את מ.ס אשדוד, שמקדימה אותה ב-6 נקודות ומדורגת במקום השלישי, המוביל למקום במשחקי מוקדמות אליפות אירופה, בעוד שהמקום הרביעי שבו מדורגת קרית שמונה מוביל לאותו יעד – רק במידה ומכבי חיפה או מכבי ת”א יזכו בגביע המדינה. כשרן בן שמעון, המאמן שהוביל את קרית שמונה לזכייה ההיסטורית באליפות, בגביעי טוטו ולשתי עליות ליגה, מגיע לקרית שמונה, זה תמיד מעניין.

שישה ימים לאחר הניצחון הגדול על מכבי ת”א, עירוני קרית שמונה תארח קבוצה שהיא לא הפסידה מולה העונה. בשני משחקי הליגה קרית שמונה זכתה בניצחון, בעוד שבמשחק הפלייאוף נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1. בעוד שקרית שמונה תחסר רק שני שחקנים, הקשר סקו טורה – שירצה עונש הרחקה והקשר סמואל בראון – המחלים מניתוח בברכו, מ.ס אשדוד תחסר מספר רב של שחקנים – בהם מספר שחקני מפתח: הקשרים רועי גורדנה וה”אקס” שלומי אזולאי, החלוץ דין דוד, הבלם טימוטי אוואני והמגן גיל כהן. גם החלוצים פאהד באיו ויעקב בריהון ושחקן הכנף רמזי ספורי בספק למשחק. בקרית שמונה יחזור להרכב שחקן הכנף יוג’ין האנסה, שישלים שלישיה התקפית יחד עם לוסיו מרינאו ומוחמד שאקר. בחוליית הקישור אופיר מזרחי עשוי להחליף את טורה.

עירוני קרית שמונה מוכרחה להתעלות במשחק הזה. אם היא תבוא שאננה אחרי הניצחון על האלופה, היא תשלם על כך מחיר יקר – שכן לאשדוד יש שורה של שחקנים צעירים איכותיים בחלק הקדמי, דוגמת עידן דהן ועוז בילו, שבהחלט יכולים לאתגר את שחקני ההגנה של קרית שמונה. נחישות, סבלנות ומיקוד יגדילו משמעותית את הסיכוים של קרית שמונה לנצח. 

כך התחילה העונה. שחקני קרית שמונה חוגגים ניצחון במחזור הראשון באשדוד