כדורגל: ימים גדושים בגזרת מחלקות הנוער

זרקור למשחקי הימים האחרונים וזרקור לעבר משחקי אמצע השבוע, בכתבה זו.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן ואחרי מאמנים ושחקנים הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה גדושה עם זרקור על כמות גדולה של משחקים שנערכו וזרקור לעבר מחר אמצע השבוע, שבו ייטלו חלק כמה מקבוצות האזור. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן –
מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א – מוליכת טבלת לאומית דרום, חווה אתמול לראשונה יחד עם קבוצתו את טעם ההפסד במשחק החוץ מול בית”ר ת”א/בת ים – שניצחה 3:5.

ישי בוזורגי –
חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, נכנס כמחליף בדקה ה-85 של משחק ההפסד של קבוצתו – 3:1 לעירוני נשר במפגש תחתית חשוב של ליגת העל.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, המודרכת ע”י אדיר לוי, נותרה מתחת לקו האדום של טבלת לאומית צפון, בעקבות הפסד ביתי 3:0 להפועל חיפה. הבלם מעיין אורון רשם הופעה מלאה, לצידו שיחק ב-75 הדקות הראשונות אורי ברנזון.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש שער בדקה ה-9 במבצע אישי ובישל שער נוסף במשחק הניצחון 0:5 של קבוצתו על בני יהודה ת”א.

קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה זכתה בניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל ת”א דרום. בשורות הקבוצה המנצחת שחקן ההתקפה נועם שמש שיחק ב-60 הדקות הראשונות, בעוד ששחקן ההגנה רן חליווה נכנס כמחליף בדקה ה-70.

אור בן זקן – קשרה של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:0 להפועל ת”א צפון.

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער שיפרה משמעותית עמדות במרכז טבלת ליגת העל, בזכות ניצחון חוץ 1:2 דרמטי על קבוצת התחתית של מכבי נתניה. המגן שליו דסטה כבש את שער היתרון בדקה ה-29 בבעיטה מחוץ לרחבה, אך בדקה ה-66 נתניה כבשה שער בנגיחה מראשו של פרננד גורי – שכבר כבש במדי הקבוצה הבוגרת. בתוספת הזמן של המשחק דרמה אדירה. בעיטת פנדל נפסקה לזכות נתניה, הבעיטה נהדפה ע”י השוער נסים חאיכ. קרית שמונה יצאה להתקפה, שנעצרה במרכז המגרש. קרית שמונה חידשה את המשחק ויצרה מהלך, שבסיומו שחף ספיר חדר לרחבה וכבש שער ניצחון דרמטי – שאותו תוכלו לראות בסרטון המופיע מתחת לפסקה הבאה.

מחר, בשעה 18:15, היא תארח במגרש הסינטטי למשחק חוזר את הפועל חדרה – שניצחה בסיבוב הראשון 1:2, אך בית הדין של ההתאחדות פסק על משחק חוזר, בגלל שלקרית שמונה לא הותר לקיים חילופים בפעימה שלישית. חדרה הבטיחה בשבת את העליה לפלייאוף העליון, קרית שמונה מדורגת במקום השביעי ומקדימה את המקום התשיעי המוביל לפלייאוף התחתון בשלוש נקודות ומשחק חסר. כל תוצאה מלבד הפסד תעניק לקרית שמונה מקום בפלייאוף העליון. הפסד ידחה את ההכרעה למחזור האחרון של הליגה הסדירה, בשבת הקרובה, משחק ביתי מול הפועל באר שבע. שמרוחקת 3 נקודות מקרית שמונה.



קבוצת נערים א’ שיפרה עמדות בתחתית טבלת ליגת העל, בזכות ניצחון חוץ 0:2 על מ.ס אשדוד – משערים שהבקיעו מוחמד אבו רומי (14) וסעיד מערוף (24). בעקבות הניצחון קרית שמונה רחוקה 6 נקודות מהקו האדום.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מרחק של נקודה אחת מפסגת טבלת ארצית צפון, בה שוכנת מכבי צור שלום/קרית ביאליק, בזכות ניצחון 0:4 ביתי על מ.כ נווה יוסף חיפה. ינאי משה כבש שער בבעיטת פנדל כבר בדקה ה-3. עידן גורן כבש שער בדקה ה-30. צמד שערים שכבש במחצית השניה ג’ואן חלבי קבעו את תוצאת המשחק. מחר, בשעה 18:45, תתארח הקבוצה לסוג של משחק עונה מול הפועל כפר סבא – שמקדימה אותה ביחס שערים ומשחק עודף. כפר סבא כבר הדיחה במשחקי הגביע את מכבי ת”א ובני יהודה ת”א מליגת העל, כך שמדובר במשחק מול יריבה מאוד איכותית ומאתגרת.

קבוצת נערים ג’ שבה לפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון ביתי 0:4 על הפועל עכו. התאומים לבית כראדי, יואב (32) ויובל (38) כבשו במחצית הראשונה. במחצית השניה צמד של אוסאמה עבדל רחמן קבעו את תוצאת המשחק. ביום רביעי, בשעה 17:00, תתארח הקבוצה אצל קבוצת מרכז הטבלה של הפועל טירת כרמל.

קבוצת ילדים א‘ נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול בני סכנין. הראל נפתלי כבש לזכותה.

קבוצת ילדים ב’ ממשיכה לכבוש חמישיות, הפעם עם ניצחון 2:5 על קבוצת המשנה של הפועל חיפה. את השערים כבשו: אושרי דרור וגיר רומש צמד כ”א ומרטין רוגובסקוי. ביום רביעי תתארח הקבוצה בשעה 17:15 אצל בית”ר חיפה.

קבוצת טרום א’ הפסידה 6:3 לקבוצת המשנה של הפועל חדרה.

לקראת משחק עונה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ ממשיכה במסע ההצלחות, הפעם עם ניצחון 0:2. רפאל ביטן העלה את צפת ליתרון כבר בדקה ה-3. מתן כמיסה כבש את השער השני בדקה ה-65. הקבוצה תתארח מחר , בשעה 17:00 אצל מכבי כפר מנדא – שאותה היא מקדימה בשתי נקודות ומשחק עודף.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:7 את בני דיר אל אסד. יהונתן מלכה כבש שלושער, רואי שיש כבש צמד, הוסיפו שערים גם אלעד דיאביליה ואורי סבן.

קבוצת ילדים ב’, שביום רביעי האחרון נקנסה ב-6,000 שקלים בעקבות אירוע אלימות בסיום המשחק בסכנין, ניצחה לפני זמן קצר 0:3 את הפועל כאוכב. אורי ממן כבש צמד שערים, אילאי טוויזר כבש שער נוסף.

קבוצת נערים ב’ – שמדורגת בחלק התחתון של טבלת הצפון, תארח מחר  בשעה 18:30, לדרבי אזורי את קבוצת מרכז הטבלה של הפועל מרום הגליל – שמקדימה אותה ב-6 נקודות ומשחק עודף.

החלים מפציעה וחזר בגדול למגרש. אורי ממן לצד אביו, חגי
חזרו לנצח. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



בני ממב”ע

קבוצת הנוער סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול מ.כ קרית טבעון, כעת היא מרוחקת 5 נקודות מהקו האדום של טבלת ארצית צפון. ממב”ע נקלעה לפיגור בדקה ה-10, אך שער של אנאס כלעאני בדקה ה-68 קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים ב’ ניצחה 2:7 את משחק החוץ מול מ.ס בית ג’אן, לאחר שהוליכה 2:5 בתום המחצית הראשונה. נאיף שראף כבש ארבעה שערים. עוד כבשו: בהא איברהים, עלי איברהים וניל אבו סלאח.

קבוצת ילדים א’ תתארח ביום רביעי, בשעה 14:45, אצל בני דיר אל אסד.

ממשיכים לנצח ולשמור על מקום בצמרת הגבוהה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:11 בדרבי הגולן את בני ממב”ע. את השערים כבשו: אור פנחס – שלושער. שערים בודדים כבשו: טוביה אדרעי, אמיר נחמיה, אילאי אוחנה, אמיר מדינה, יאיר בן נר, אוריה יהודה ונתנאל דז’יברה. ביום רביעי, בשעה 16:30, תארח הקבוצה את מכבי כפר מנדא.

ניצחון בדרבי הגולן. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



מ.כ גליל גולן


קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:8 את משחק הדרבי האזורי מול בני מממב”ע. כבשו לזכותה: רתם תפארת – 3 שערים, שחף מיכאלי – צמד. שערים בודדים כבשו: גיא סדן, ירדן יאור, יובל בירותי.

הפועל מרום הגליל

אחרי שני ניצחונות קבוצת הנוער נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול הפועל בועיינה. הקבוצה מדורגת בחלק התחתון של טבלת צפון 1. 

ניצחון נאה בדרבי האזורי. מ.כ גליל גולן