למנוע את האסון הבא

בעקבות מותה הטרגי של אושר דרעי ז”ל מחצור הגלילית, שנפטרה עקב אלרגיה לחלב, התקיים בחצור  כנס הסברה למוסדות החינוך בנושא אלרגיות.

כשבועיים לאחר האסון הטרגי ופטירתה של אושר דרעי ז”ל, קיימו השבוע בחצור הגלילית כנס מיוחד בהשתתפות עשרות אנשי חינוך הפועלים בחצור הגלילית, להסברה וחידוד נהלים בקרב צוותי החינוך לנושא אלרגיות. 

מספר ימים לאחר האסון הטרגי ופטירתה של אושר דרעי ז”ל הנחה ראש המועצה שמעון סויסה לקיים כנס מיוחד להסברה, ובמקביל לפעול על מנת לצייד את מוסדות החינוך במזרקי אפיפן, במטרה למנוע את האסון הבא ולהפחית סיכונים בנושא.

גלית דרעי מסבירה על שימוש במזרק אפיפן

בכנס השתתפה גם אמא של אושר ז”ל- גלית דרעי שציינה: “אני יוצאת למסע הזה במטרה למנוע את האסון הבא. הבת שלי שילמה מחיר יקר משום שלא הייתה מודעות לנושא, בסך הכל הדרכה של מס דקות יכולה להציל חיי אדם”.

לדברי ראש המועצה שמעון  סויסה: “נושא האלרגיות – המודעות וההתמודדות איתם, נמצא על סדר היום שלנו לאורך השנה כולה. כעת, החלטתי לאור האסון לקיים כנס מיוחד – בנוסף לפעילות ההסברה וההכשרות שאנו מקיימים לאורך השנה, במטרה למקסם את המודעות ולחדד את הנהלים וההנחיות. רק כך נמנע את האסון הבא” ציין סויסה.

ראש המועצה, שמעון סוויסה, במהלך הכנס

בנוסף, בחצור הגלילית החלו לפעול מול המסעדות השונות ברחבי חצור על מנת שאלו יצוידו מזרקי אפיפן שיוכלו לתת מענה בשעת חירום.

צילומים: מועצה מקומית חצור הגלילית