כדורסל: ימים של מקצה שיפורים בכפר בלום

הפועל גליל עליון תארח את אליצור אשקלון, אלופת הליגה הסדירה, שלושה ימים לפני משחק הנעילה של הליגה מול הפועל עכו/מטה אשר, במטרה לזכות בניצחונות שיבטיחו יתרון ביתיות בפלייאוף.

שני משחקי ביתי חשובים ביותר מצפים להפועל גליל עליון בשלושת הימים הקרובים. הערב, בשעה 19:00 תארח הקבוצה את מי שכבר הוכתרה לאלופת הליגה הסדירה, אליצור אשקלון – ביום שישי, בשעה 14:00, תארח הקבוצה את הפועל עכו/מטה אשר, שמדורגת במקום ה-13 בטבלה. הפועל גליל עליון מדורגת במקום השלישי בטבלה, כדי לסיים במקום השני היא תצטרך לנצח את שני המשחקים ולקוות להפסדים של מכבי אשדוד, כדי לסיים במקומות 3-4 שיבטיחו לה יתרון ביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף (הטובה משלושה משחקים). גליל כרגע מקדימה בזכות מאזן פנימי במשחקים ישירים בין הקבוצות את אליצור קרית אתא והפועל חבל מודיעין ובנקודה אחת את אליצור נתניה. כדי לשמור על המקום השלישי, בלי להיות תלויה ביריבותיה, על שחקני הגליל לנצח את שני המשחקים. כל מאזן אחר עלול יהיה לגרום לה לסיים את העונה מתחת למקום השלישי.  בכתבה זו נפנה זרקור לעבר המשחק הערב.

זמן להתעלות. עומר טל בפעולה (צילום: גיל נוימן)



למרות עליונותה בליגה, תקופה סוערת עוברת על אליצור אשקלון, שבעקבות שלושה הפסדים דו ספרתיים ברציפות נפרדה ממאמנה, חנן הירשוביץ’, שאת מקומו תפס אריק אלפסי. אשקלון ניצחה בסיבוב הראשון 79:86. שני השחקנים הדומיננטים של אשקלון הם שחקן הפנים אלונזו קולמן, השחקן המוביל של הקבוצה בממוצעים של פרמטרים שונים כמו נקודות (16.6), ריבאונדים (8.7), חטיפות (1.9) ועוד. הגארד המתאזרח הוותיק, פול דלייני – עומד על ממוצע של 14.2 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק. שחקנים נוספים שחשוב לקחת בחשבון הערב: הגארד המתאזרח קלארק רוזנברג – שעומד על ממוצע של 14.4 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק, שחקן הפנים ארון האפאס (לא נעים לכתוב את שם המשפחה בהברות אחרות) – שמעמיד ממוצע של 15.7 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בששת המשחקים שלו בקבוצה.

זמן להביא את הניסיון לתרגום במספרים טובים יותר בסטטיסטיקה. אדריאן יוטר (צילום: גיל נוימן)



הפועל גליל עליון תקווה להמשיך לראות את הפורוורד אייזיאה אייזנדורף ממשיך להיכנס לתלם, את אלון ספיר משוחרר יותר כמו במשחקים מאז שאייזנדורף הצטרף. כמו כן, היא תצטרך את צמד שחקני הפנים, אדריאן יוטר וגבי צ’אצ’שוילי ממוקדים יותר במאצ’ אפים מול שחקני היריבה ובפעולה אחרונה בהתקפה, וכן את הגארדים בראשותם של קנדל אנתוני ועומר טל במשחק עם אחוזי קליעה טובים ועם כמות נאה של אסיסטים.

איך אפשר לצפות במשחק? קהל בוגר העומד בתנאי תו ירוק יוכל לצפות במשחק מהיציע. הקליקו כאן למעבר לרכישת כרטיסים . ילדים ובני נוער יוכלו לצפות במשחק מהיציע, במידה ויעברו בדיקת קורונה שתוצאתה שלילית לפני המשחק. יש להגיע שעתיים קודם למתחם האולם ולעבור בדיקה מהירה. אופציית המסכים קיימת גם היא. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של אתר איגוד הכדורסל .   

צריכים אתכם אקטיביים ביציעים. אוהדי הפועל גליל עליון בסדרת הגמר סל לפני שנתיים (צילום: גיל נוימן)