כדורגל: יממה שופעת משחקים בכמה גזרות

גביע וליגה במחלקות נוער, משחקי בוגרים בליגה ב’, על זאת ועוד בכתבה הבאה.

מחזור אמצע שבוע בחלקים נרחבים בכדורגל הישראלי שולח גם כמה מקבוצות האזור למגרשים. אתמול נפתח המחזור עם שני משחקים בגזרת מחלקות הנוער: קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת ניצחה 0:2 את מ.ס ג’דיידה מכר, קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין ניצחה 1:6 את הפועל עירוני צפת. רשמים מהמשחקים בכתבת סיכום שתעלה מחר. היום צפויים לנו שני משחקי בוגרים בליגה ב’ ועוד משחקים בגזרת מחלקות הנוער. לכל אחד מהמשחקים נפנה זרקור בכתבה זו. מרבית המשחקים ייערכו היום, עמם גם נפתח את הכתבה. משחקי יום רביעי יופיעו בחלק התחתון של הכתבה.

נהנים מהמאזן הטוב בליגת צפון 1. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



בוגרים: ליגה ב’ – צפון א’

בבית ב’ בוטל משחקה הביתי של בני ממב”ע מול נועלת הטבלה, מ.כ אלנהדה נצרת, שהשלימה עם הירידה ושחקניה העדיפו לא להגיע למשחק בצוהרי יום חם תחת השפעת צום הרמדאן. בשעה 16:30 הפועל עירוני צפת תתארח אצל אחווה כפר מדנא, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה ואותה צפת מקדימה בארבע נקודות בלבד. צפת שואפת לנצח במשחק ולפתוח מקדמה לעבר הבטחה מהירה של ההישארות בליגה. הפסד יסבך את מצבה.

נציגת בית א’, בני טובא א-זנגריה, תארח בשעה 20:00, זמן קצר לאחר שבירת צום הרמדאן היומי, את אחי ביר אל מכסור. טובא מעודדת מהניצחון 1:2 על צעירי סכנין ותקווה לזכות היום בניצחון מול נועלת הטבלה, כדי לשפר משמעותית את מצבה בתחתית הבית.

המשכיות – מילת המפתח. שחקני בני טובא א-זנגריה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז טבלת ארצית צפון – שזו הליגה השלישית בסולם ליגות הנוער, תארח בשעה 12:00, באצטדיון בכפר בוקעאתא, את מכבי פ”ת – שמדורגת בצמרת טבלת ליגת העל. ממב”ע כבר תקופה ארוכה לא ניצחה במשחקי ליגה וכמובן שעל הנייר הסיכויים נוטים בבירור לטובת האורחים, אך במממב”ע רוצים להנות מהחוויה ולתת פייט עד כמה שאפשר ומקווים גם שהיכולת של שחקני הקבוצה יצודו את עינם של אנשי מכבי פ”ת.

חולמים להיות סינדרלה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער תארח בשעה 17:00, במגרש הסינטטי, את משחק הגביע מול בית”ר ירושלים – הקבוצה היחידה שהיא הצליחה לכבוש מולה בשבעת משחקי הליגה האחרונים. שתי הקבוצות נפגשו לפני שלושה שבועות בבירה וקרית שמונה ניצחה 1:2. בטבלת הליגה קרית שמונה, שמדורגת במרכז הטבלה, מקדימה ב-6 נקודות את בית”ר ירושלים. בקרית שמונה מוכרחים לשבור את בצורת ההבקעות, כדי שיהיה סיכוי להעפיל לשלב שמינית הגמר.

קבוצת נערים א’ תתארח בשעה 16:30 אצל הפועל ראשון לציון למשחק במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה. שתי הקבוצות עסוקות במאבקי התחתית בליגת העל. קרית שמונה מקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום ובנקודה אחת את ראשון לציון – שבמשחק הליגה בתחילת העונה ניצחה בביתה 1:5 את קרית שמונה – שמאז החזרה מהסגר צברה שתי נקודות בשבעת משחקי הליגה שקיימה – שלוש נקודות פחות ממה שהשיגה ראשון לציון בפרק הזמן הזה.

קבוצת נערים ג’ – שמדורגת במקום השלישי בטבלת מחוז חוף ומרוחקת נקודה אחת מהפסגה, תתייצב למחזור אמצע השבוע בליגה אליה היא שייכת. הקבוצה של בהא הייב תתארח בשעה 16:30, במגרש במעלות, אצל מ.כ חוסן – שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. בקרית שמונה שואפים לניצחון באופן טבעי ומקווים לכבוש מחדש את פסגת הטבלה.

זמן לשבור בצורת ולנצח. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



הפועל מרום הגליל
קבוצת הנוער, שזכתה ביום שישי בניצחון ראשון העונה על כר הדשא, תארח בשעה 17:00 את מ.ס בית ג’אן – שמדורגת במקום הרביעי בטבלה ומקדימה אותה ב-6 נקודות. במרום הגליל מקווים להמשכיות מהמשחק האחרון ולתוצאה, שתשפר את מצבה של הקבוצה בליגת צפון 1.

נערים ב’ – צפון, משחקי יום רביעי, 17:00

בני ממב”ע, שמדורגת במקום השני של טבלת הצפון ומרוחקת 5 נקודות מפסגת הטבלה, תארח בשעה במגרש בכפר בוקעאתא את בני מראר – שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה, במטרה לנצח ולשפר עמדות בצמרת.

הפועל מרום הגליל,
שהצליחה בזכות פורמה מצוינת להוביל את עצמה למרכז הטבלה, תארח במגרש שבכפר ריחנייה את אחווה כפר מנדא, שכמו בני ממב”ע – גם לה המאזן השני בטיבו בליגה והן מקדימות את מרום הגליל ב-6 נקודות. ניצחון של מרום הגליל יכניס את הקבוצה של משה שלי למעגל קבוצות הצמרת. בהחלט אתגר גדול.

משחק מאתגר מול קבוצת צמרת. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל