השגרירים: מסכמים סופ”ש בתחילת השבוע

שבוע עם הרבה משחקים עבר על הנציגים שלנו בקבוצות שמחוץ לגבולות הגליל העליון והגולן. אנחנו כאן כדי להפנות להם זרקור בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, שוב מוצאת את עצמה זזה בזמן הפרסום והכל בהתאם להלך הרוח וסדר המשחקים בהם נוטלים חלק נציגינו. מתחילים בסקירה.


ליגת העל

רותם חטואל –
שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, נכנס כמחליף בדקה ה-60 למשחק שבו קבוצתו ניצחה בביתה 0:2 את בני יהודה ת”א.

ליגה לאומית

בר הלל – בלם קבוצת הצמרת של הפועל איכסאל, שותף ב-62 הדקות הראשונות של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:4 את בית”ר ת”א/בת ים, בעקבותיו עלתה הקבוצה למקום השני בטבלה.

אלון בוזורגי – חלוץ הפועל עפולה, הוחלף בתום המחצית הראשונה של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:3 בהארכה את משחק הגביע מול הפועל כפר סבא, זאת לאחר שנפצע ברגלו ומסתמן כי ייעדר בשבועות הקרובים מהמגרשים ומכאן נאחל לו רפואה שלמה וחזרה מהירה למגרשים.

דניאל טוויזר – מגינה של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 של קבוצתו להפועל כפר שלם.

אחרי שנשם אבק דרכים, נושם אוויר פסגות. בר הלל (צילום: אבי רביבו)



ליגה א’

שבוע עמוס עבר על עמיר (פיצי) אבלס – קשרה של הפועל הרצליה, שבתוך שלושה ימים רשם שתי הופעות במדי קבוצתו. ביום שלישי רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:5 על הפועל בועיינה, בו כבש שער והחמיץ בעיטת פנדל. ביום שישי הוחלף בדקה ה-65 של המשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול איחוד בני מג’דל כרום.

גם לטל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, עבר שבוע עמוס. ביום שלישי הוחלף בדקה ה-32 של המשחק מול הפועל הרצליה, ביום שישי נכנס כמחליף בדקה ה-75 במשחק הניצחון של קבוצתו 1:3 על הפועל כפר כנא.

לירון אלימלך – חלוץ עירוני טבריה, הוחלף בדקה ה-36 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:0 למוליכה, מ.ס טירה.

ים צדוק הקר – קשרה של מ.ס דבוריה, הוחלף בדקה ה-79 של המשחק בו קבוצתו הפסידה 3:0 למוליכת הבית, הפועל כאוכב. את מקומו של השחקן תפס כמחליף הקשר אסף פחימה.

אופיר טקיאר
– קשרה של עירוני אשדוד, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק מול קבוצת הצמרת של הפועל מרמורק רחובות, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

שבוע עמוס הפעילות. עמיר (פיצי) אבלס (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)



ליגה ב’
הפועל כרמיאל נחלה הפסד ראשון העונה – 1:0 במשחק החוץ מול אחווה שעב. בשורות כרמיאל הוחלף כבר בדקה ה-9 בגין פציעה הקשר אהוד מערבי, בעוד ששחקני ההתקפה סהר דהאן וארד אלבז רשמו הופעה מלאה.

יזאן מרעי – קשרה של מכבי נוג’ידאת, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:0 להפועל רמות מנשה/מגידו.

ליגה ג’ – גליל עליון

אור בן סימון – קשרה של ני בענה, הוחלף בדקה ה-53 של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:5 את הפועל נהריה.

אליאב מלכה – בלם הפועל שלומי, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 4:0 למכבי אבו סנאן.

אמג’ד נג’ם – קשרה של איחוד בני סמיע, היה שותף לניצחון 0:5 של קבוצתו על הפועל תרשיחא.

מקווה להיות כשיר למשחק הגביע מול מכבי חיפה בחודש הבא. אלון בוזורגי (צילום: מדיה הפועל עפולה)