צעירים בפעולה: מתכונת מקוצרת ודי מוצלחת

בשל פגרת הגביע במשחקי הילדים לא כל הקבוצות הצעירות מהאזור שיחקו, אך מקרב אלה שכן שיחקו – הרוב מצאו את עצמן בצד המנצח.

יום ראשון הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות של הגליל העליון והגולן ואחרי מאמנים ושחקנים מהמרחבים הללו, הפעילים בקבוצות מחוץ לגבולות הגזרה. סופ”ש האחרון היה במתכונת מעט חלקית, בעקבות הפגרה שבה מצאו את עצמן חלק ניכר מקבוצות הילדים בעקבות משחקי הגביע. ועדיין, הרבה קבוצות כן שיחקו ואליהן אנו מפנים את הזרקור בכתבה הבאה.

השגרירים


בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה, הוביל את קבוצתו לניצחון 1:3 במשחק הדרבי התל אביבי מול שמשון, בעקבותיו קבוצתו ממשיכה ליהנות ממאזן מושלם בטבלת לאומית דרום.

גל אלמישלי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל עפולה, חזר לפעילות אחרי היעדרות של כחצי שנה. בשבוע שעבר רשם שתי הופעות חלקיות במדי קבוצתו: במשחק הניצחון 1:3 על מ.ס רובי שפירא חיפה עלה כמחליף בדקה ה-80, אתמול עלה כמחליף בדקה ה-59 למשחק הניצחון 1:2 על מכבי הרצליה.

עוברים למושבה שלנו בקבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי ומדורגת מתחת לקו האדום של המחוז הצפוני של הליגה הלאומית. במשחק שבו סיימה הקבוצה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול מ.ס רובי שפירא חיפה פתחו בהרכב שחקני ההגנה הבאים: אביב לוי (הוחלף בדקה ה-79), אורי ברנזון ומעיין אורון.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, הוחלף בדקה ה-57 של משחק הניצחון 0:4 על הפועל קטמון.

נג’ואן סובח – קשרה של קבוצת נערים א’ של בני סכנין, רשם הופעה מלאה ואף כבש שער בכורה העונה במשחק הניצחון 0:4 על מ.ס פרדס חנה/כרכור.

נועם שמש – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, הוחלף בדקה ה-48 במשחק הניצחון 0:2 על מכבי הרצליה.

כיף לכבוש. נג’ואן סובח ואביו, פריד



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער רשמה משחק שני מאז החזרה מפגרת הסגר, שבו היא לא כבשה שער. קבוצת מרכז הטבלה של אלון זיו אירחה את הפועל נוף הגליל, נועלת הטבלה, בשורותיה מצא את עצמו לראשונה בחייו החלוץ ישי בוזורגי – שגדל בקרית שמונה, משחק מול קבוצת האם שלו. המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 0:0, ניכר היה כי שחקני קרית שמונה חלודים מתקופה ממושכת ללא אימונים.

קבוצת נערים א’ אמנם לא זכתה בניצחון, אך חתומה על תוצאה מאוד מכובדת – 0:0 במשחק החוץ הקשה והמאתגר מול קבוצת הצמרת של מכבי פ”ת, שנחשבת לקבוצה מהטובות במדינה, המשחקת במגרש מאוד ביתי. התוצאה מציבה את קרית שמונה במרחק 7 נקודות מהקו האדום של ליגת העל.

קבוצת נערים ב’ ניצלה את ההפסד של הפועל כפר סבא כדי לטפס לפסגת טבלת ארצית צפון, בזכות יחס שערים עדיף, זאת לאחר שניצחה 0:5 את משחק החוץ מול קבוצת התחתית של הפועל איכסאל, לאחר שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה – בזכות צמד שערים שכבש רועי טפר ושער שכבש עידן גורן. במחצית השניה צמד שערים שכבש ג’ואן חלבי סגרו עניין.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון 0:2 על קבוצת התחתית של מ.ס רובי שפירא חיפה. את השערים לזכות קרית שמונה כבשו במחצית השניה אוהד אסולין ואלון פחימה.

קבוצת ילדים ב’ הייתה היחידה מקרב קבוצות החטיבה הצעירה ששיחקה. הקבוצה של אלון שניאור אירחה למשחק גביע את מ.ס קדימה/צורן וזכתה בניצחון 1:2 והעפילה לשמינית הגמר.

שוב פגש את ה”אקסית”. ישי בוזורגי במשחק בקיץ מול עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ב‘ סיימה ביום חמישי האחרון בתוצאת שוויון 1:1 את משחק החוץ מול סקציה מעלות – שבעונה שעברה ניצחה אותה פעם אחת והביסה אותה פעם נוספת בשיעור 6:1. השחקנים של משה שלי, שקיימו רק שלושה אימונים לפני המשחק, כבר בדקה ה-10 שער של יאן אבו סלאח העניק למרום הגליל יתרון 0:1, שהחזיק מעמד עד לשער שכבשה הקבוצה המארחת בשלהי המחצית הראשונה. במחצית השניה הצליחה מרום הגליל לסכל את מאמצי מעלות לכיבוש שער מהפך. סיקור המשחק בהרבה באתר “וולה”, בקישור הבא

סופ”ש מוצלח לשתי הקבוצות. שחקני קבוצות נערים ב’ של מרום הגליל (בתלבושת הכהה) וקרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער זכתה בניצחון 1:2 במשחק החוץ מול קבוצת התחתית של הפועל כרמיאל, שהוליכה 0:1 משער שהבקיעה בדקה ה-30.  אחרי החמצת פנדל מצידה של ממב”ע במחצית הראשונה אימאר עבדלולי כבש בדקה ה-43 ובדקה ה-60 בשאר רבאח חולל את שער המהפך, שמותיר את ממב”ע נקודה אחת מהמקום השני, המוביל להעפלה לליגה הלאומית.

קבוצת ילדים ג’ נחלה הפסד 8:0 במשחק מול סקציה מעלות.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ ספגה ביום חמישי הפסד 3:0 במשחק הביתי מול מ.ס רובי שפירא חיפה, שהוליכה 1:0 ובדקות הסיום ניצלה דלילות בהגנת צפת כדי לכבוש שני שערים ולנצח.

קבוצת נערים ב’, שבאמצע השבוע שעבר זכתה בנקודות ראשונות העונה בזכות ניצחון 0:5 על אחי ביר אל מכסור, נחלה היום הפסד 5:3 במשחק החוץ מול בני מראר. את השערים לזכות צפת כבשו: נועם בניטה, אושר הלל ויובל נוטה.

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:7 את בני דיר חנא ושומרת על מעמדה כקבוצה מובילה בליגת צפון 1. את השערים לזכותה כבשו: אילאי אוחנה – צמד. שערים בודדים כבשו: אור פנחס, אדר אלמושנינו, יאיר בן נר, מאור ביצ’א ואמיר מדינה.

ממשיכים לנצח בפער ניכר. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין

מ.כ גליל-גולן

קבוצת ילדים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול הפועל כרמיאל. כובש השער שחף מיכאלי, מבשל השער רתם תפארת.

קבוצת טרום א’ זכתה בניצחון ביתי 0:1 על אהלי טמרה. כובש השער ניצן בנישו, מבשל השער אלון קרקו.

מתקדמים ממשחק למשחק. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל-גולן והמאמן דניאל פרומין