כדורסל גברים: להישאר רעננה גם הערב

הפועל גליל עליון תארח את נועלת הטבלה, מכבי רעננה, שחוזרת מפגרת קורונה כפויה, עם תקוות להמשכיות מתצוגת התכלית מהמשחק מול מכבי אשדוד.

במוצאי השבת האחרונה הפועל גליל עליון הציגה תצוגת כדורסל מרשימה וניצחה בביתה 74:92 את מכבי אשדוד, על אף החיסרון בשחקן זר. הערב, בשעה 19:00, הקבוצה הגלילית תארח את מכבי רעננה, נועלת הטבלה, שלא שיחקה בעשרת הימים האחרונים, בשל תחלואת קורונה שהכתה בקבוצה. במיקום של רעננה וחזרתה מקורונה אין סיבה להקל ראש. רעננה עם מספר משחקים חסרים, שאחרי שיושלמו היא צפויה לטפס אל מעל הקו האדום. מה שכן, לא ברור באיזו פוזיציה תגיע הקבוצה למשחק.

גם הערב לא תחסר לו עבודה. אלון ספיר, קפטן הגליל (צילום: גיל נוימן)



הפועל גליל עליון עשויה לרשום הערב בסגלה את שחקן הפנים אדריאן יוטר, שבמידה ויירשם עשוי לרשום דקות ראשונות בקבוצתו החדשה. כך או כך, על הסנטר גבי צ’אצ’שוילי ועל הפורוורד אלון ספיר יוטלו גם הערב משימות רבות באזור הצבע, בעיקר להצר את צעדיו של הסנטר המצוין של רעננה, קווינטריל תומאס – שהעמיד בששת ההופעות שלו בקבוצה מהשרון ממוצע של 27.2 נקודות ו-11.7 ריבאונדים למשחק. בקו האחורי של הגליל לקנדל אנתוני צפוי מאצ’ אפ מעניין מול הגארד הרענני, אוסטין פרייס, שעומד על ממוצע של 17.2 נקודות למשחק. לרעננה גם ישראלים מצוינים בדמותם של תומר לוינסון – שעומד על ממוצע של 9.8 נקודות למשחק ו”האקס” רום קורנליוס – שעומד על ממוצע של 12.5 ריבאונדים למשחק. לגארדים הגליליים – עומר טל, חן גיא, אנתוני פישר ודי.ג’יי שארפ צפויים מאבקים מאתגרים מול אופק מלכה – שעומד על ממוצע של 13.2 נקודות למשחק והרכז יריב איינהורן – שעומד על ממוצע של 7.2 נקודות למשחק.

בהרבה מאוד פרמטרים הקבוצות עומדות על מדדים דומים, העיקריים שבהם: קליעת נקודות, איבודי כדורים, ריבאונדים, קליעות מקו העונשין וקליעות מחוץ לקשת. בפרמטר הספיגה יש פערים משמעותיים, גליל עומד על ממוצע של כ-78 נקודות למשחק ורעננה על ממוצע של 85 נקודות, כך שהמפתח לניצחון במשחק הזה טמון בעיקר בריכוז.

המשחק הערב ישוחק לעיני עד 200 אוהדים, העומדים בתנאי התו הירוק. כרטיסים למשחק ניתן לרכוש במכירה מוקדמת בלבד, בעמוד הרכישה הבא . מעוניינים לצפות במשחק דרך הסלולר או דרך המחשב או דרך הטלויזיה (במידה ויש ברשותכם טלויזיה חכמה או שביכולתכם לחבר מחשב נייד לטלויזיה)? הקליקו כאן ועברו לערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל.

יערוך הופעת בכורה הערב? אדריאן יוטר (צילום: אתר מנהלת הליגה)