כדורסל גברים: כפר בלום וצפת על המוקד

הפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת יארחו הערב משחקי ליגה חשובים. זרקור לכל אחד מהמשחקים, בכתבה הבאה.


ערב של כדורסל גברים במרחב הגליל העליון. אחרי שהפועל ראש פינה ערכה אמש פרימיירה בליגה א’ ונחלה הפסד 84:50 במשחק מול הפועל יזרעאל, הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ומ.ס “דניאל” צפת מהליגה הארצית יתייצבו למשחקים ביתיים חשובים מאוד, במטרה לזכות בניצחון ולשדרג את מעמדן בטבלה. אז רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים.

מ.ס “דניאל” צפת תארח בשעה 20:00 את הפועל מעלות למשחק קצוות. לשחקני שתי הקבוצות זהו משחק שני השבוע. שחקני צפת חזרו עם הפסד מאכזב ממשחק החוץ מול המוליכה הפועל כפר סבא. קבוצת הצמרת של צפת עומדת על מאזן של 6 ניצחונות ו-4 הפסדים, בעוד שמעלות לא הצליחה לנצח העונה באף אחד מתשעת המשחקים שקיימה. צפת לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בעונה שבה אין משחקי פלייאוף, בטח לא במשחק מול קבוצה עם מאזן שכזה. בשורות מעלות משחק הסנטר הצפתי צחי יתאח – בוגר מחלקות הנוער של צפת וגליל העליון, שיקווה להוכיח הערב שיש לו מקום בקבוצה הבוגרת של צפת. המשחק יועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של מ.ס “דניאל” צפת

אין מקום למעידות. שחקני צפת והצוות המקצועי



הפועל גליל עליון תארח בשעה 18:00 את הפועל ר”ג/גבעתיים, באולם “הפיס” בכפר בלום. גליל עליון החתימה אמש את שחקן הפנים אדריאן יוטר, אך מאחר והשחקן טרם הגיע ארצה ועד שיגיע יצטרך לעבור פרוצדורות הקשורות לבדיקות קורונה, תצטרך הקבוצה להסתדר עם זר אחד – הרכז קנדל אנתוני, כשבחלק הקדמי תוטל מעמסה כבדה יותר על כתפיהם של הפורוורד אלון ספיר והסנטר גבי צ’אצ’שוילי. גליל עליון קטעה בשבוע שעבר רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון דרמטי בעפולה, שמציב את מאזנה על 9 ניצחונות ו-6 הפסדים – בעוד שמאזנה של יריבתה הערב עומד על 9 ניצחונות ו-7 הפסדים. ניצחון של הקבוצה האורחת יעניק לה יתרון על פני הגליל בטבלה, במידה והן יהיו באותו מאזן. במשחק הראשון הקבוצה האורחת זכתה בניצחון ביתי 82:87, כך שאם שחקני הגליל יהיו בעמדת ניצחון הערב, הם יצטרכו לנצח בהפרש של 6 נקודות ומעלה, כדי שבמקרה ובו שתי הקבוצות יסיימו את העונה הסדירה עם מספר נקודות זהה, לשחקני הגליל יהיה יתרון מבחינת מיקום בטבלה הסופית, שקובעת את משחקי הפלייאוף העליון.

צריך להיות דומיננטי באזור הצבע ומחוץ לקשת. אלון ספיר, קפטן הגליל (צילום: גיל נוימן)


יגיע כאורח למקום שהיה לו בית שנים רבות. שקד ירושלמי (צילום: מדיה הפועל ר”ג/גבעתיים)


זמן להיכרות עם היריבה ממרכז הארץ. הקבוצה שמודרכת ע”י מתן חרוש וליאם אצ’קרן מגיעה אחרי ניצחון 70:76 על א.ס רמת השרון. מדובר בקבוצה מגוונת ועמוקה. הסנטר ג’רמי קומבס הוא השחקן המרכזי שלה – והוא מעמיד ממוצע מרשים של 19.7 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק. לקבוצה הרבה גארדים טובים שלבטח יאתגרו את הגארדים הגליליים. המדובר במייק הולטון – שמעמיד ממוצע של 17.9 נקוודת למשחק, גיא פלטין – שמעמיד ממוצע מגון של 15.2 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים למשחק. שחקן נוסף שראוי לאזכור הוא שקד ירושלמי, בן שדה נחמיה, שעבר בקיץ האחרון מהפועל גליל עליון להפועל ר”ג/גבעתיים והערב יגיע לראשונה בחייו לאולם “הפיס” בכפר בלום, שהיה לו לבית שנים רבות.

מעוניינים לצפות במשחק? הנה לכם הדרכים לשם כך:

צפייה בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל

צפייה מהיציע למחזיקי התו הירוק (מוגבל ל-200 אנשים). לרכישת כרטיסים, הקליקו כאן  .

הגיע הזמן לחזור ליציע. אוהדי הגליל במפגן עוצמה (צילום: גיל נוימן)