כדורגל: ממב”ע וטובא חוזרות

מחזור אמצע שבוע מצפה לנו בליגה ב’ בהשתתפות שלוש הנציגות שלנו בליגה. זמן טוב להפנות זרקור למשחקים.

שלישי של כדורגל בליגה ב’: ארבעה ימים אחרי מועד החזרה הרשמי של ליגות הבוגרים הנמוכות לפעילות משחקי ליגה – שבו חזרה הפועל עירוני צפת לפעילות, יחזרו למעגל משחקי הליגה שתי הנציגות הנוספות של מרחב הסיקור שלנו בליגה ב’ – בני ממב”ע ובני טובא א-זנגריה. שלוש הקבוצות משחקות במחוז צפון א’ – שפוצל לשני בתים.

רגע לפני שמתחיל לו מחזור חדש בליגה ב’, אנו כאן כדי להפנות זרקור לעבר כל אחת מהקבוצות וכל אחד מהמשחקים.

משחק שני בארבעה ימים. הפועל עירוני צפת (צילום: אילן מאור)



בית א’:

בני טובא תתארח בשעה 15:30 למשחק דרבי של העדה הבדואית אצל אחי ביר אל מכוסר. הקבוצה הצעירה של איתן פחימה, שמתבססת על צעירים יוצאי קבוצת הנוער של עירוני טבריה ושחקנים מקומיים מהכפר טובא, צברה שתי נקודות בשלושת המחזורים הראשונים – בעוד שביר אל מכסור הפסידה בשני המשחקים שקיימה. הטבלה לעת עתה מבולגנת, טובא תחזר את הקשר עמרי יקוטי ושחקן הכנף וואיל מריסאת (לא זה ששיחק בקרית שמונה) הסובלים מפציעות. אך לא צריך להיות מתמטיקאי גדול, כדי לדעת ששתי הקבוצות מוכרחות לראות במשחק הזה פוטנציאל גדול לזכייה בניצחון ראשון. ניצחון של טובא יעזור לה להתרחק מירכתי הטבלה.

ישיגו ניצחון ראשון העונה? שחקני בני טובא



בית ב’:

הפועל עירוני צפת
, שניצחה ביום שישי 0:1 את מכבי יפיע – במשחק שהיווה את משחק הפרידה של המאמן חגי ממן מהקבוצה, תארח בשעה 17:00 את אחווה כפר מנדא. יהיה זה משחק הבכורה של איציק בוזורגי כמאמן הקבוצה הצפתית. צפת צברה 7 נקודות בארבעת המשחקים הראשונים והיא מדורגת במקום השלישי, מקדימה בנקודה את אחווה כפר מנדא ומרוחקת שתי נקודות מהמוליכות – איחוד בני שפרעם ואחי עכו. ניצחון יעזור לצפת להישאר בתמונת שלושת המקומות הראשונים, שמובילים בתום העונה לפלייאוף העליון הממוזג של שני הבתים.

בני ממב”ע – שצברה 4 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, תתייצב בסגל מלא למשחק מחר ב-18:00 מול נועלת הטבלה, אלנהדה נצרת – שהפסידה בכל שלושת המשחקים. הקבוצה של ווג’די אלקיש התחזקה לאחרונה בקשר ההתקפי מרסל סמארה – שעלה מקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה לקבוצת הבוגרים. הקבוצה נראתה טוב במשחקי האימון שקיימה בשבוע שעבר – בהם השיגה ניצחון 1:3 על דיר חנא מליגה ג’ ו-2:4 על הפועל עירוני צפת. בממב”ע מאמינים שהם יכולים להיאבק בצמרת ולשם כך הם מוכרחים לנצח את המשחק.

אין מקום למעידות. שחקני בני ממב”ע