השגרירים: מגמה מעורבת

פינת “שגרירים” נוספת עם זוויות מהליגות הבכירות, החתמה בליגה א’ וד”ש מארמניה.

יום שלישי הגיע – היום הקלאסי של פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. אז מה בתפריט? סקירת מדד “השגרירים” ששיחקו בשתי הליגות הבכירות, זרקור על “השגריר” שלנו בארמניה וגם דיווח על החתמה.

אז לפני הסקירה נעבור לדיווח על החתמתו של הקשר יזאן מרעי, בן הכפר חורפיש, בשורות העולה החדשה הפועל בועיינה. מרעי, חייל בשירות סדיר, שיחק בעונות האחרונות בליגה ב’ במדי בני טובא ומכבי נחף. כעת ינסה לעשות קפיצת מדרגה בליגה א’.

עולה לליגה א’. יזאן מרעי

ליגת העל

מפגש “שגרירים” נערך אמש באצטדיון בנתניה, במשחק שבו השוער דני עמוס רשם הופעה מלאה ושמר על רשת נקיה במשחק הניצחון הגדול של קבוצתו 0:7 על בני סכנין – בשורותיה רשם הופעה מלאה הקשר האחורי, דניאל טויזר.

רותם חטואל – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, נכנס כמחליף בדקה ה-78 למשחק מול מכבי חיפה – שניצחה 1:3.

ליגה לאומית

אלון בוזורגי – חלוץ מכבי אחי נצרת, רשם אמש הופעה מלאה, במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את ההתמודדות מול מ.ס כפר קאסם.

בר הלל – בלם הפועל איכסל, רשם הופעה מלאה ומוצלחת ביום חמישי האחרון, במשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:1 את הפועל ר”ג.

ליגה ארמנית

נאור עבודי – קשרה של לורי, שהתארח אתמול לראיון בפינת “ספורטאי השבוע” שלנו, כבש ביום שישי האחרון שער בהופעת הבכורה שלו – במשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:2 את האלופה ארארט. הערב עבודי רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו הפסידה 1:0 לואן – בעלת המאזן המושלם, שכבשה את שער הניצחון בתוך תוספת הזמן. עבודי היה קרוב לכיבוש שער, אך שוערה של היריבה סיכל את הניסיון.

הפעם הוא בצד המפסיד. נאור עבודי