כדורגל: לנצח – ולהישאר בתמונת הפלייאוף העליון

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל בני סכנין למשחק ליגה חשוב לשני הצדדים. 

ליגת העל מתקרבת לשלב המעבר למשחקי הפלייאוף העליון והתחתון, עירוני קרית שמונה – שבחמש העונות העונות האחרונות מצאה את עצמה מסיימת עונה בפלייאוף התחתון, שלוש פעמים מתוך אותן עונות היא התמודדה עד לדקה האחרונה של העונה על מקומה בליגת העל. העונה הזו בעירוני קרית שמונה רוצים חיים שלווים יותר, לסיים את העונה בפלייאוף העליון ואולי אפילו להיאבק על מקום במוקדמות הליגה האירופאית. הערב תעמוד עירוני קרית שמונה למבחן חשוב, כשתתארח בשעה 19:00 אצל בני סכנין מתחתית הטבלה. קרית שמונה מרוחקת 4 נקודות מהפועל באר שבע – שבשלב זה מדורגת במקום השישי, ו-5 נקודות ושני משחקים חסרים ממכבי נתניה – שמדורגת במקום החמישי בטבלה. בני סכנין מקדימה בנקודה אחת את הקו האדום. משחק חשוב לשתי הקבוצות, שיועבר בשידור ישיר בערוץ 58, החל מהשעה 18:45.

עירוני קרית שמונה מתייצבת למשחק עם טעם של החמצה מהמשחק באמצע השבוע שעבר מול הפועל באר שבע, שהתייצבה למשחק עם סגל חסר מאוד ולמרות זאת חזרה מהצפון עם נקודה אחת. בני סכנין ניצחה ביום חמישי האחרון 2:3 את משחק החוץ הפיקנטי מול בית”ר ירושלים – שהיה זה משחק הבכורה של מאמנה החדש, שרון מימר, בעקבות כך הצליחה הקבוצה לקפוץ מעל הקו האדום.

משחק עם הרבה השלכות להמשך העונה. מוחמד שאקר בפעולה (צילום: פושקו)



דז’וגאס ברטקוש יחזור הערב לשערה של קרית שמונה, לאחר שריצה עונש הרחקה במשחק מול הפועל באר שבע. מי שייעדר מהסגל הוא המגן השמאלי אמיר בן שמעון – שירצה עונש הרחקה, בגין צבירת כרטיסים צהובים. בקרית שמונה מבינים שיצטרכו לשפר את משחק ההגנה, שמצוי בירידה גדולה בחודש האחרון – השלכה ישירה ממצבה של מכת הקורונה שהכתה בקבוצה. בחלק הקדמי בקרית שמונה מקווים שהקשר רועי קהת, שכבש צמד במשחק מול הפועל באר שבע ימשיך לתת תוצרת מספרית, כשכמובן שיש תקוות גדולות לתפוקה משמעותית יותר משלושת השחקנים הזרים בהתקפה: יוג’ין האנסה – שלא כבש כבר 6 מחזורים, לוסיו מרינאו – שכבש שער אחד בעשרת ההופעות האחרונות, מוחמד שאקר – שכבש שער אחד עד כה וסקו טורה – שטרם מצא את השער. קרית שמונה תצטרך להיות הרבה יותר מרוכזת במשחק ההגנה ולהיות תכליתית ליד שער היריבה, כדי לנצח. סכנין זו הקבוצה שספגה את כמות השערים הגדולה בליגה, אם קרית שמונה שוב לא תכבוש מולה, היא תתקשה מאוד להגיע לפלייאוף העליון.

בני סכנין מגיעה למשחק עם סגל מלא ועם מוראל גבוה. בסיבוב הראשון סכנין ניצחה 0:1 דרמטי בקרית שמונה, משער שהובקע בתוך תוספת הזמן. הערב היא תקווה לנצל את הביתיות, כדי לשפר עמדות בתחתית הטבלה. שחקני המפתח של סכנין הם הקשר בירם כיאל – שחזר מפרק ארוך בכדורגל הבריטי, שחקן הכנף מוטי ברשצקי ובחלק הקדמי ה”אקס” נייג’ל האסלביינק והחלוץ אוסאמה חלאילה. ככל שהשחקנים הללו יזכו לפחות מרחב וחופש פעולה, ייגברו הסיכויים של קרית שמונה במשחק הזה. 

מוכרחים להיות בפוקוס מירבי. שחקני ההגנה של קרית שמונה (צילום: פושקו)