כדורגל: חוזרים לליגות הבוגרים הנמוכות ולליגות הצעירות

סופ”ש של כדורגל בגזרת ליגות הבוגרים הנמוכות והליגות הצעירות. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. וואו, כמה שהתגעגענו למשפט הזה – משפט הפתיחה של פינת הפריויו שלנו לקראת משחקי סופ”ש במגרשים. לרגל חזרתן של ליגות הבוגרים הנמוכות והליגות התחתונות של מחלקות הנוער, אנו מחדשים את פעילות הפינה ומקווים שמעתה לא נדע עוד תקופות של הקפאת פעילות, מלבד פגרות רגילות בין העונות ופגרות של משחקי נבחרת. מתחילים בסקירה לקראת משחקי סופ”ש.

שמחים לחזור למגרשים. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



ליגה ב’

בעוד שבני טובא ובני ממב”ע יחזרו למשחקי הליגה באמצע השבוע הבא, הפועל עירוני צפת תתארח היום בשעה 13:15 אצל מכבי יפיע. משחק בין שתי קבוצות שצברו 4 נקודות, יפיע בשני משחקים וצפת בשלושה. בצפת הרוחות סוערות בתקופה האחרונה, זאת לאחר שהיו”ר יניב אוחנה הודיע על התפטרות והמאמן חגי ממן עשוי להודיע בימים הקרובים על התפטרותו, כתוצאה ממחלוקות עם הנהלת הספורט בעירייה. לסגל הקבוצה שב הקשר דור בן סימון, שהחל את העונה בהפועל שלומי מליגה ג’, כמו כן, הצטרפו גם הקשרים עדי בוהדנה ויואב רייקין – בוגרי קבוצת הנערים של קרית שמונה, שמחדשים פעילות אחרי מספר שנים. צפת, שהפסידה ביום שני האחרון 4:2 במשחק אימון ביתי מול בני ממב”ע, תקווה להשאיר את רעשי הרקע בצד ולחזור עם שלוש נקודות. תקוות רבות תולים בחלק הקדמי הכולל את שלומי אביסידריס, דור אדרעי, יאיר שריקי ואיליה זאיקה.

מקווים לשים את הבעיות בצד ולנצח. שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: אילן מאור)



ליגה ג’

מקבלים בברכה קבוצה חדשה לסיקור באתר – מ.כ אבירי הצפון, קבוצה המייצגת את כפרי הדרוזים בגליל, שמשחקת במחוז גליל עליון של ליגה ג’. הקבוצה הפסידה בשלושת המשחקים הראשונים של העונה ובשבת הקרובה היא תארח בשבת הקרובה, בשעה 15:30 במגרשה הביתי בכפר סמיע, את מכבי אבו סנאן – מוליכת הטבלה, שנהנית ממאזן מושלם בתום שלושה מחזורים.

מחלקת הנוער – הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’, שניצחה בחמשת המשחקים שקיימה, תארח היום בשעה 12:00 את בני ממב”ע – שהפסידה בשני המשחקים שקיימה.

קבוצת ילדים ב’, שניצחה את שני המשחקים שקיימה, תקווה לשמור על מאזן מושלם במשחק ביתי מול צעירי סכנין, שייערך ביום ראשון, בשעה 14:30.

מחלקת הנוער – מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’, שניצחה בארבעה מחמשת המשחקים שקיימה, תקווה לחזור אל מסלול הניצחונות במשחק ביתי מול אחי ביר אל מכסור, שייערך היום בשעה 12:00.

רוצים לשמור על מאזן מושלם. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין והמאמן יהודה חטואל



מחלקת הנוער – עירוני קרית שמונה, משחקי יום שישי

קבוצת ילדים א’, שניצחה בשלושה מארבעת המשחקים שקיימה, תתארח אצל הפועל מטה אשר – שטרם הפסידה בארבעת משחקיה העונה. המשחק יחל בשעה 12:00.

קבוצת ילדים ג’, שהפסידה משחק אחד מבין ארבעת המשחקים שקיימה, תתארח אצל הפועל יקנעם – שהפסידה משחק אחד מבין חמשת המשחקים שקיימה. המשחק יחל בשעה 15:00.

מחלקת הנוער – עירוני קרית שמונה, משחקי השבת

קבוצת ילדים ב’, שניצחה בכל שלושת המשחקים שקיימה, תקווה לחזור עם ניצחון נוסף ממשחק החוץ מול בני סכנין – שעומדת על מאזן של ניצחון והפסד. המשחק יחל בשעה 09:00.

קבוצת טרום א’ נשארת בבית והיא תארח בשעה 11:30 את הפועל משגב.

קבוצת נערים ג’, שיצאה לפגרה עם מאזן של שני ניצחונות והפסד אחד, תתארח אצל בית”ר חיפה – שהפסידה בכל שלושת המשחקים שקיימה. המשחק יחל בשעה 12:00.

עונה עם ציפיות גבוהות. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה