כדורגל: לא עברה ברמזור הכתום

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 את משחק החוץ מול בני יהודה ת”א. הפלייאוף העליון מתרחק.

הפסד נוסף לעירוני קרית שמונה. הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה התארחה הערב אצל נועלת הטבלה, בני יהודה ת”א – קבוצה שבה שיחקו בעבר צמד המאמנים בתקופות שונות, עם תקוות לכפר על ההפסד בתחילת השבוע במשחק הגביע מול בית”ר ת”א/רמלה, אך לצערה כנראה שההשלכות של מכת הקורונה בהחלט בעוכריה וכך מצאה את עצמה הקבוצה עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, שנערכו בתשעת הימים האחרונים – עומס לא סביר ולא אנושי על קבוצת כדורגל ישראלית, על אחת כמה וכמה קבוצה מוכת קורונה – ואת זה לזכור לפני שבאים בטענות לצוות המקצועי ולשחקנים.

בעירוני קרית שמונה שבו היום להרכב המגן דור אלו – “אקס” בני יהודה והקשר סמואל בראון. החלוץ לוסיו מרינאו המשיך להיעדר ואת מקומו תפס עבדאללה חליחל. בשונה ממשחק הניצחון 1:2 בשבוע שעבר על מ.ס אשדוד, בו ניצול המצבים המקסימלי של קרית שמונה והחמצות מרובות של אשדוד יצרו את התוצאה, הפעם קרית שמונה מצאה את עצמה בצד שיוזם ומסכן יותר ובסיום מוצא את עצמו בצד המפסיד. עירוני קרית שמונה החזיקה ב-58 אחוז מהזמן בכדור, ניסתה ליזום ובדקה ה-13 כמעט ועלתה ליתרון, זאת לאחר שנגיחה של רועי קהת מתוך הרחבה כמעט ונכנסה לרשתה של בני יהודה, אך השוער עומר ניראון הדף את הכדור לקרן. קרית שמונה המשיכה ליזום, אך לא הייתה מדויקת בפעולות האחרונות ונענשה בדקה ה-31, כאשר בני יהודה באחת מההתקפות הבודדות שלה במשחק ניצלה רפיון בהגנת קרית שמונה, מסירת רוחב של עמית זנטי מצאה את אלמוג בוזגלו במצב קורץ מול ברטקוש וזה לא התבלבל וכבש שער, שהעלה את בני יהודה ליתרון 0:1. מרגע זה ועד לסיום המשחק הקבוצה המארחת בעיקר התגוננה, קרית שמונה לא הייתה מספיק יצירתית וגם לא מספיק מסוכנת, כדי למחוק את הפיגור שאליו נקלעה ובסיום ניצחון 0:1 חשוב מאוד לבני יהודה, שמציב את קרית שמונה במרחק של נקודה אחת מהפלייאוף העליון (מכבי פ”ת) ובמרחק של שתי נקודות ומשחק חסר מהמקום החמישי (מכבי נתניה).

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק בהרכב הבא (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן (אמיר בן שמעון – 66), סמואל בראון, יואב הופמייסטר (סקו טורה – 46), רועי קהת, מוחמד שאקר (גיא בן לולו – 77), יוג’ין האנסה ועבדאללה חליחל 

נעקצו ושילמו על כך ביוקר. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)