התחפשו למפגינים נגד הקורונה

תלמידי בית הספר תל חי חיברו את חג הפורים למשבר החברתי שנגרם עקב מגפת הקורונה, הם התחפשו למפגינים ויצאו להפגין כנגד המשך המגפה והמגבלות ובעד חזרה מהירה לשגרה.

מאז חג הפורים הקודם עברה כבר שנה, שהיתה שנה חריגה בכל מובן, וגם עבור התלמידים בבתי הספר זו היתה שנה מאוד לא שגרתית. בפורים הקודם עוד אולי היתה תקווה שמדובר במשבר של חודשיים שלושה לכל היותר.

שנה עברה והמגפה עדיין איתנו ולתלמידים נמאס כבר לשבת בבית וללמוד באמצעות הזום. הם רוצים לחזור לבית הספר ולשגרת חיים נורמלית.

בבית הספר תל חי בקרית שמונה ניסו לתעל את תחושת התסכול של התלמידים לאפיק חיובי.  תלמידי כיתה ד’, יחד עם המנהלת לאה ארליך והמורה רחלי סלמה, ניצלו את חג הפורים כדי להתחפש ל”כיתה המפגינה”. ויצאו לשטח לחסום כבישים ולמנוע את כניסת הנגיף לבית הספר.

התלמידים נשאו שלטים בהם היה כתוב: “תנו לגדול בשקט”, “המורה נמאס מהריחוק רוצים לקבל חיבוק”. “פעם חיכינו לפורים, מי חלם שהמסכה תהיה מרכז חיינו”

היו שלטים בהם התלמידים התחייבו להיות תלמידים ממושמעים, רק שיחזירו להם את הלימודים. בשלט אחד היה כתוב: “מבטיחים לבוא בתלבושת אחידה, נמאס מהפיג’מה והמיטה”. בשלט אחר נכתב: “מבטיחים להצביע בסבלנות את שנקבל אישור, רק שיחזירו לנו את השיעור”.

התלמידים שפעם היו שמחים על כל שיעור שהתבטל, כיום משוועים לשגרת לימודים סדירה, ההקלות של השבוע האחרון עדיין לא נותנו מענה אמיתי, ושגרת לימודים אמיתית תתחיל אולי רק אחרי חופשת הפסח.

צילומים: עיריית קרית שמונה