כדורגל: האנסה – זה כל ההבדל

שער של יוג’ין האנסה העניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 0:1 על הפועל חדרה, שבסיום המשחק נפרדה ממאמנה, שרון מימר.

עירוני קרית שמונה ממשיכה בחוסר היציבות, אבל הפעם ממקום טוב. הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה, שהפסידה 2:0 בשבת האחרונה במשחק הביתי מול בית”ר ירושלים – לאחר שניצחה באותה תוצאה את הפועל חיפה, זכתה הערב בניצחון 0:1 במשחק החוץ מול הפועל חדרה, שמדורגת במקום הלפני האחרון ובעקבות ההפסד הודיעה למאמנה, שרון מימר, על סיום דרכו בקבוצה.

הציפיות מעירוני קרית שמונה לקראת המשחק הערב היו, שהקבוצה תבצע שינוי בקו הקדמי, אך מי שמצא את עצמו מחוץ ל-11 הוא דווקא הבלם אורי דהן. זיו מורגן, שמתופקד לרוב כמגן שמאלי, הוזז לעמדה הטבעית שלו – עמדת הבלם, לצידו של עידן נחמיאס, אך בפתיחת המחצית השניה אורי דהן נכנס לשדה המשחק במקומו של אמיר בן שמעון – דבר שגרם להזזתו של מורגן שוב לעמדת המגן.

המחצית הראשונה החלה דווקא ביוזמה של הקבוצה המארחת, שלא הייתה מדויקת בפעולה האחרונה. קרית שמונה נכנסה למשחק לאחר כרבע שעה, האיש הפעלתן שלה בהתקפה היה יוג’ין האנסה, שבדקה ה-15 כמעט והצליח לחלוף על שוערה של חדרה ולהבקיע שער. בדקה ה-42 יוג’ין האנסה ניסה את מזלו בבעיטה מכ-22 מטרים, הבעיטה החזקה והמדויקת הסתיימה בכיבוש שער, שהעניק לקרית שמונה יתרון 0:1. במחצית השניה נרשמו יוזמות התקפיות משני הצדדים, שלא ייצרו כמעט מצבים קורצים. בדקה ה-89 מרשל אודה, חלוץ חדרה, פגע ללא כדור בדור אלו והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. קרית שמונה הצליחה לשמור על רשת נקיה ובסיום חגגה ניצחון 0:1, במשחק שבו בעטו שתי הקבוצות יחדיו 7 כדורים למסגרת וסיפקו 3 כדורי קרן בלבד. בקרית שמונה 3 מ-4 האיומים על שער היריבה היו מתוצרת יוג’ין האנסה.

ביום ראשון עירוני קרית שמונה שוב תדרים, הפעם למשחק חוץ מול נועלת הטבלה, הפועל ת”א, בתקווה לרשום ניצחון שני ברציפות.

הפעם הוא דייק. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)