ספורטאיי השנה: הנבחרים של מועדון רוגבי גליל עליון

בני הזוג נופר בנישו ודניאל נוימן הפעילים בקבוצות הנשים והגברים של מועדון רוגבי גליל עליון, הם “ספורטאיי השנה” שלנו.

פרויקט ספורטאיי שנת 2020 מגיע היום לענף הרוגבי. במשך למעלה מעשר שנות פעילות לא רצופות של פרויקט “ספורטאיי השנה” שלנו היו לנו הרבה סיפורים מעניינים, אך הפעם לראשונה בתולדות הפרויקט את קטגוריית “ספורטאית השנה” וקטגוריית “ספורטאי השנה” כובשים בני זוג. דניאל נוימן (31) בן קיבוץ עמיר ובת זוגו, נופר בנישו (28), שבחודש יוני האחרון אירחנו לראיון בפינת “ספורטאית השבוע” שלנו.  השניים פעילים בקבוצות הדגל של מועדון רוגבי גליל עליון. יניב גרטי – מנהל המועדון ושחקן קבוצת הגברים, שאימן בעבר את שתי הקבוצות, מצא לנכון לפרגן לשניים בכתבה זו.

אהבה שנוצרה דרך החיבור לרוגבי. נופר בנישו ודניאל נוימן

דניאל נוימן, מהנדס מכונות במפעל D.P.L בקיבוץ עמיר, החל זה מכבר עונה רביעית בקבוצת הגברים: “דניאל שחקן חכם, קשוח וחיובי. בשנה האחרונה דניאל שיפר רבות את הבנה וראיית המשחק שלו. השיפור של דניאל יצר אצלו יכולת של אקס פקטור וכמות הפריצות ונקודות הטריי שהוא תורם לקבוצה משמעותיים להתקדמותה. דניאל הוא דוגמא לשחקן בעל אופי שקט ומופנם שהפך למרכזי ומשמעותי במשחק הקבוצתי דרך דוגמא אישית ושאיפה למצוינות. יש לדניאל עוד הרבה מה לשפר, אך אני מאוד מרוצה מהרצינות שלו וההתקדמות שלו”.

דניאל נוימן (צילום: מיכה אזולאי)



נופר בנישו, עובדת סוציאלית, שהגיע לאצבע הגליל מעמק יזרעאל, התחברה לקבוצה גם היא דרך חברות הלומדות במכללת תל חי: “נופר שחקנית שרוצה תמיד ללמוד ולהתקדם והשקעתה הרבה הניבה פירות. השנה נופר הפכה לשחקנית משמעותית בקבוצה וזה לא הגיע סתם. נופר הפכה העונה לשחקנית מרכזית ומשמעותית בקבוצה. העונה נופר השקיעה רבות השיפור הכושר הגופני והפיזיות שלה וזה ניכר מאוד על המגרש באימונים ובמשחקים. נופר שחקנית שתמיד שואפת ללמוד ולהתקדם. החברות והאנרגיות הטובות שלה הן חלק חשוב באופי ובהווי הקבוצה. נופר היא שחקנית שמחה וקשוחה שאם היא תמשיך להשקיע, היא תהפוך בשנים הקרובות לכח משמעותי ברוגבי הנשים בארץ”.

נופר בנישו