פלאשים בגליל: קילומטר מעל כל היתר

ספורטאיי הגליל העליון שומרים על אנרגיות גבוהות גם בימי הסגר, כך מוכיחה הפינה הכי פלאשית בגליל.

תמונת השבוע: אילן עזריה – מאמן קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, מחלוצי העבר הגדולים שידעה הפועל קרית שמונה, שומר על כושר בתקופת הפגרה. בשבת האחרונה עזריה השלים 7 ק”מ ריצה בטיילת קרית שמונה. שי מתנת אחד ממפרסמי אתר “גליל עולה” יוענק לו בתקופה הקרובה.



רוכב האופניים גיא ניב מקיבוץ דן – שייצג אותנו בגאווה גדולה בטור דה פרנס האחרון, מנצל עד תום את אפשרויות הרכיבה מעבר לקילומטר עד תום.



הכדורגלן נאור עבודי מקרית שמונה שב מארמניה הקרה לכדורגל הישראלי היישר להפועל אום אל פאחם. ליוו אותו לחתימה על החוזה סוכניו – אריאל בוזורגי וגיא שטרנברג.



כדורגלני עירוני קרית שמונה שומרים על מצב רוח טוב, למרות הקפאת משחקי הליגה. החבורה הצוהלת שבתמונה, הכוללת את ניר דרורי, זיו מורגן, עבדאללה חליחל, אורי דהן ואופיר מזרחי, סיפקה תמונת ניצחון מאחד ממשחקוני השבוע.



הבלם אורי דהן והחלוץ יוג’ין האנסה כבר דרוכים לקראת המשחק מול בית”ר ירושלים בשבת הקרובה.



גם האוהד המושבע מושיקו חזן – שנרתם לעזרת פיקוד העורף במבצע הקורונה, מחכה כבר בשקיקה לחזרה לליגה.



לא מזג האוויר הערפילי והקר ולא השבתת האימונים בקבוצת הכדורגל של בני סכנין, בשל תחלואת הקורונה, נותנים לדניאל טויזר – נציג הגולן בסכנין, להוריד הילוך בעבודה עצמאית.



שקד רחמים – מנציגי קרית שמונה בקבוצת הנוער של עירוני טבריה, חזר מפציעה ושומר על כושר באימוני ריצה בטיילת בקרית שמונה יחד עם אילן גבאי – מאמן הקט רגל המצליח של המרחב.



סוכן הכדורסלנים רז גל הגיע לביקור מולדת בקיבוץ עמיר, ומה יותר טוב מלקחת את הבת רפאל לטיול קל”ב בטיילת הירדן?



יונתן ורטיקובסקי – דובר עמותת הספורט גליל עליון ורכז ענף השחייה בעמותה, מצא את הדרך עם כנרת שלו להגיע לפסגות הגולן בבוקר מושלג.