תודה גדולה להודיה

אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין הוענק להודיה טויטו מהישוב בר יוחאי במרום הגליל על עשיה התנדבותית מרשימה למען הקשישים

הודיה טוויטו

בשבוע שעבר הוענק “אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין” ע”ש אלעד ריבן, להודיה טויטו  מהיישוב בר יוחאי. “התרשמתי עמוקות מהעשייה הערכית והחינוכית הענפה המהווה דוגמא אישית ומושא לחיקוי לבני נוער רבים”, כתב ברוכי מגל, מנהל מינהל חברה ונוער במחוז צפון של משרד החינוך.”

הודיה (17) היא תלמידת י”ב באולפנית אמי”ת בצפת. מועמדותה הוגשה לאות שר החינוך לנוער המתנדב מצטיין על ידי מיכאל קורנברג, מנהל יחידת הנוער במועצה האזורית מרום הגליל.

הודיה מתנדבת רבות במד”א  (56 שעות חודשיות), היא עזרה להקים את עו”ז (עוצמה לזקנים) ביישוב בר יוחאי, ולקחה חלק משמעותי בחודש ארגון בבני עקיבא. מעבר לכך, היא התנסתה בהתנדבות במועדון קשישים עם מוגבלויות.

עמית סופר, ראש המועצה האזורית מרום הגליל: “ברכות חמות להודיה, אשר מיישמת הלכה למעשה את הערכים של קהילת מרום הגליל ועסוקה בנתינה לזולת ובשמירה על סולם ערכים בריא וראוי. מעבר לעשייתה הענפה בימים אלה.

ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר

“בשנה הבאה בכוונתה לעשות שירות לאומי בבית ספר לחינוך מיוחד ואין ספק כי הרצון האיתן שלה לתרום ולחולל שינוי בחברה הוא פשוט מדהים. הרב קרליבך אמר ש”הדבר הכי גדול בעולם זה לעשות טובה למישהו אחר” ודומה כי הודיה חיה כך את חייה.”

אבי צ’פניק, מנהל מחלקת החינוך במועצה האזורית מרום הגליל: “בעומק הדברים, בחירה והערכה של מצטיינים, בכל תחום, היא לא עבור המצטיינים עצמם. הם הרי הצטיינו לפני שבחרנו לציין ולהעריך אותם. זה בעיקר בשבילנו. בשביל להיות עבורנו סמן למקום שאליו על כולנו לשאוף. כולנו גאים ומתרגשים על בחירתה של הודיה טויטו למצטיינת המחוזית ב’אות הנשיא למתנדב’.”