ראש המועצה נדבק בקורונה

ראש המועצה המקומית יסוד המעלה, אילן אור, נמצא חיובי לקורונה, 10 ימים לאחר שנחשף לחולה מאומת. הוא היה בבידוד טרם האיבחון, וכך נמנעה הדבקה של עובדי מועצה נוספים

ראש מועצה מקומית יסוד המעלה, אילן אור

“חליתי בקורונה”, כך פרסם במהלך השבת ראש המועצה המקומית יסוד המעלה, אילן אור, בהודעה לתושבים. לפני כעשרה ימים נחשף אור לחולה קורונה מאומת, ועקב כך נכנס לבידוד. 5 ימים אחר כך הוא ניגש לבדיקה והתוצאה היתה שלילית.

אור המשיך להישאר בבידוד וביום התשיעי הוא ניגש בהתאם להנחיות לבדיקה שניה. הבדיקה הזו הראתה שהוא אכן נדבק במחלה, זאת למרות שעד לאותה שעה לא הופיעו אצלו תסמינים. אבל ביום העשירי התסמינים החלו להופיע.

 “לשמחתי בשל הבידוד והעדרותי מהמועצה לאחר החשיפה עם החולה המאומת, לא נדרשים עובדי המועצה או מי מתושבי המושבה להיכנס לבידוד”, אמר אור. “המחלה הזו מתעתעת וניתן להידבק בכל מקום.

בפניה לתושבים הוסיף ראש המועצה: “בימים הקרובים ניתן יהיה להתחסן. אנא מכן/ם, בשבילכם, בשביל בני משפחותיכם , חבריכם והסובבים אתכם, לכו להתחסן!!. גם אם יש אולי סימפטומים בעקבות החיסון, אלה עדיפים על הסיכויים לחלות ולהדביק את קרוביכם.

“תודה למד”א , פיקוד העורף , למשרד הבריאות ולקופת חולים על הטיפול המסור הזמין והמקצועי. לכו ולהתחסן!! מתחסנים בטוח. בריאות שלמה לכולנו, שבוע טוב- אילן”.