השגרירים: עמאשה מלך הגביע

וויאם עמאשה כבש שער, שהכתיר את מ.ס טירה לסינדרלה של מחזור הגביע. על עמאשה ועל “שגרירים” נוספים מהגליל העליון והגולן, בכתבה הבאה.

יום רביעי הגיע, היום החדש של פינת “השגרירים – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה. אז מה בתפריט? הכדורגלנים שחזרו לפעילות בליגות ב’ וג’, הנציגים בליגות הגבוהות, הנציגים בגביע המדינה – עם דגש על אחד, יחיד ומיוחד, שהוא הגיבור של מחזור הגביע. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

רותם חטואל
– שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, הוא “האס” הגדול מקרב שחקני ליגת העל, אחרי שביום חמישי רשם הופעה מלאה במשחק האחרון של שלב הבתים של הליגה האירופאית מול ניס הצרפתית. חטואל כבש בדקה ה-72 את השער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:1 לזכות באר שבע, שער שהכניס לקופת המועדון 600 אלף יורו. הערב (רביעי) נכנס השחקן כמחליף במחצית השניה של המשחק מול הפועל חדרה וכבש שער חשוב בתוספת הזמן של המשחק, שקבע שוויון 2:2 והציל את קבוצתו מהפסד.

דני עמוס – שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 2:3 על מכבי פ”ת. במשחק הערב מול מכבי ת”א, שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2, רשם השוער הופעה מלאה ואף הדף בעיטת פנדל במהלך המחצית השניה של המשחק.

אריאל לזמי – שחקן ההתקפה של בני יהודה ת”א, הוחלף בדקה ה-46 של משחק ההפסד של קבוצתו 3:0 להפועל חדרה.

ליגה לאומית

אלון בוזורגי
– חלוץ מכבי אחי נצרת רשם שתי הופעות לא מלאות במדי קבוצתו, שני משחקים בהם הפסידה 1:0. במשחק הליגה מול הפועל עכו הוחלף בדקה ה-60, במשחק הגביע מול מ.ס כפר קאסם הוא נכנס כמחליף בדקה ה-67.

בר הלל – בלם הפועל איכסאל, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול הפועל ראשון לציון.

כובש במאני טיים. רותם חטואל (צילום: מדיה הפועל באר שבע)



ליגה א’

וויאם עמאשה
– חלוץ מ.ס טירה, הוא הגיבור הגדול של משחקי גביע המדינה. עמאשה בן ה-35 נכנס אתמול כמחליף בדקה ה-60 של משחקה של קבוצתו מול הפועל רמת השרון מהלאומית במצב של 1:1. בדקה ה-111 כבש שער שהעניק לקבוצתו ניצחון 1:2, תואר “סינדרלה” והעפלה לשלב הבא של משחקי הגביע (לצפייה בגלריית תמונות מהמשחק, הקליקו כאן)


לירון אלימלך – חלוץ עירוני טבריה, חזר לשחק אחרי פציעה ורשם הופעה בת 65 דקות במשחק הליגה מול מכבי צור שלום, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

טל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, הוחלף בהפסקת המחצית של משחק הליגה מול הפועל הרצליה – בו ניצחה קבוצתו 0:2. אתמול רשם הופעה מלאה במשחק הגביע מול הפועל עכו מהליגה הלאומית, שניצחה 0:2.

צמד קשרי מ.ס דבוריה, ים צדוק-הקר וגל חמאווי, רשמו הופעה מלאה במשחק הליגה שבו קבוצתם הפסידה 1:0 לבני זלפה.

עמיר (פיצי) אבלס – קשרה של הפועל הרצליה, רשם ביום שישי האחרון הופעה בת 62 דקות במשחק ההפסד 2:0 מול הפועל בועיינה. אמש רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 5:0 להפועל ר”ג מהליגה הלאומית במסגרת גביע המדינה.

ליגה ג’

במחזור הפתיחה של מחוז גליל עליון קיבלנו מפגש “שגרירים”, שבו גברה בני בענה בה רשמו הקשר אור בן סימון והמגן אמג’ד נאג’ם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:4 על הפועל שלומי – בשורותיה רשם הופעה מלאה הבלם אליאב מלכה.

ג’וקר אמיתי. וויאם עמאשה חוגג את כיבוש השער אמש (צילום: נאזיה סולטן – צילום סטילס מקצועי)