בת בכורה לראש העיר ורעייתו.

לראש העיר הצעיר של קרית שמונה, אביחי שטרן, ולרעייתו אור סבטה נולדה בת בכורה, אביגיל אסתר שמה. שטרן העיד שהלידה ריגשה אותו אפילו יותר מהניצחון בבחירות ב-2018.

אביחי וסבטה עם התינוקת

מזל טוב לראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן, שהפך לאבא בשבוע שעבר. לשטרן ולרעייתו אור סבטה נולדה בת. התינוקת, שנולדה במשקל 2.885 ק”ג, ואמה מרגישות מצויין וכבר הספיקו להשתחרר מבית החולים. שמה של התינוקת החדשה הוא אביגיל אסתר.

ראש העיר שהיה צמוד לרעייתו בבית החולים ונכח בלידה אמר בהתרגשות: “חשבתי שהזכייה שלי בבחירות היא הדבר הכי מרגש בחיי בשנים האחרונות, עד שנכנסתי לחדר הלידה וחוותי חוויה שלא אשכח לעולם. אין דבר יותר מרגש מלראות עולם נברא מול עיניך ושלך יש חלק מרכזי בו”.

שטרן הוא ראש העיר הצעיר במדינה, וכשנבחר לראשות העיר בשנת 2018 הוא היה עדיין רווק בן 32 בסך הכל. ב- 2019 הוא התחתן עם אור סבטה פדולסקי, שהיתה החברה שלו מזה מספר שנים.

החתונה התעכבה עד שסבטה סיימה הליך גיור ארוך ומייגע. 20 יום לאחר מכן השניים התחתנו. כששטרן נשאל כיצד הצליח לארגן חתונה בפרק זמן כה קצר הוא השיב: “בדקתי קודם עם גן אירועים בעיר, והתאריך היחיד שהיה פנוי היה 25 בספטמבר. כששאלו איך נצליח לעשות את זה, עניתי שאם עשיתי קמפיין בחירות בחודש וניצחתי, אז מה זה להרים חתונה בשבועיים”.

אביחי וסבטה אור שטרן ביום חתונתם

לפני שהפך לראש העיר של קרית שמונה הספיק שטרן להשלים לימודי משפטים, ותואר שני במינהל ציבורי. לאחר הולדת בתו הוא אמר: “מכל התארים שיש לי, התואר אבא הוא המרגש והשווה ביותר”.

לפני שעזבו את בית החולים הודו בני הזוג שטרן למנהל המרכז הרפואי זיו,פרופסור סלמאן זרקא, לצוותי המרכז הרפואי זיו, ובעיקר לצוות מחלקת יולדות על הטיפול המסור שהעניקו להם, ובכלל על הטיפול שהם מעניקים לכלל תושבי קריית שמונה והצפון.

צילומים: המרכז הרפואי זיו ואלבום משפחתי