תרמו מחשבים לטובת הלמידה מרחוק

מחצבות כפר גלעדי תרמו 14 מחשבים לתלמידים בבית הספר “עמק החולה” כדי שיוכלו להיעזר בהם בתקופה בה אין לימודים סדירים באמצעות למידה מרחוק

מגיפת הקורונה אילצה את בתי הספר להסתגל למציאות לא פשוטה בה התלמידים נמצאים בביתם, ולומדים בשיטה שזכתה לכינוי “למידה מרחוק”. הלמידה הזו מצריכה שימוש במחשבים, ולא לכל הילדים יש מחשב אישי משלהם.

במקרים רבים יש כמה ילדים בבית שצריכים לחלוק את המחשב, וישנם לא מעט משפחות שגם ההורים עובדים מרחוק וזקוקים למחשבים. במצב עניינים זה כל מחשב נוסף בבית הוא חיוני ביותר.

כדי לסייע ללמידה מרחוק החליטו במחצבות כפר גלעדי לתרום 14 מחשבים, וסייעו להשמיש מחשבים נוספים לתלמידים של תיכון ‘עמק החולה’. זה מצטרף לתרומות של הורים ולציוד שביה”ס רכש או השאיל, כדי שלא יקרה מצב שתלמיד לא ילמד בשל חוסר ציוד.  

גם ברמה הארצית ישנם לא מעט אירגונים שהתגייסו לנושא. כך למשל בהנהלת בתי המשפט החליטו לתרום מחשבים לתלמידים. לטובת הפרויקט, נאספו מכל בתי המשפט בכל ערכאות השיפוט 1,100 מחשבים ועוד 100 מסכי מחשב אשר יצאו משימוש המערכת, והיו מועמדים לגריטה, ונמסרו באמצעות הפרויקט לתלמידים הזקוקים למחשב לצורך למידה מרחוק.