עמק הסיליקון בעמק החולה

חברת ההייטק לייטביטס-לאב LightbitsLab מקימה שלוחה של מחקר ופיתוח בקיבוץ להבות הבשן וכבר מחפשת עובדים המתמחים בתחום התוכנה.

חברת LightbitsLab היא חברת הייטק בינלאומית, שמפתחת טכנולוגייה בתחום ניהול חוות שרתי איכסון מידע ממוחשב. החברה מפתחת טכנולוגיה שנועדה לשמש ענקיות ענן דוגמת אמזון, גוגל, פייסבוק, סיילספורס ואובר. החברה פיתחה חומרה ותוכנה שנועדה להפוך את איחסון המידע, תעבורת המידע וניהולו למהירים יותר, זולים יותר, ויעילים יותר.

לאחרונה החברה החלה בהקמה של שלוחת פיתוח בקיבוץ להבות הבשן, ו-4 עובדים כבר גויסו למשימה. כעת החברה מעוניינת לגייס עוד 4 עובדים. הדרישות המקצועיות לתפקידים האלה גבוהות, וכך גם השכר המובטח למי שיתקבלו.

הקמת השלוחה בלהבות הבשן היא סוג של הבעת אמון ביכולת לגייס כוח אדם מקצועי בתחום התוכנה באזור הגליל העליון. הגעת החברה לגליל העליון היא עוד הישג של קהילת היזמות “חולה ואלי”, שפועלת לקידום תחום ההייטק באזור אצבע הגליל.

חברת LightbitsLab הוקמה על ידי יזם ההייטק אביגדור וילנץ. וילנץ הוא איש רב פעלים שהקים לא מעט יזמויות בתחום ההייטק. הוא הקים את חברת ‘גלילאו טכנולוגיות’ שבשנת  2000 נמכרה לחברת מארוול טכנולוגיות האמריקאית תמורת 2.7 מיליארד דולר. לאחר מכן הקים את חברת “הבאנה לאבס”, שנמכרה בשנת 2019 לחברת אינטל תמורת 2 מיליארד דולר.