מושלמים!

בסוף השבוע האחרון הכריז משרד החינוך כי ישיבת “המתמיד” בקרית שמונה היא מבין 45 התיכונים היחידים בישראל אשר זכו בתואר “התיכון בעל  100% זכאות לבגרות”.

ישיבה תיכונת המתמיד

משרד החינוך פירסם את רשימות מוסדות החינוך העל- יסודי אשר הגיעו להישגים הטובים ביותר בשנה החולפת בשיעור הזכאות לבגרות, מניעת נשירה ומידת השיפור.

מבין מאות בתי הספר נמצאת ישיבת “המתמיד” מקריית שמונה אשר הוכרזה כאחד מ-45 התיכונים בארץ בעלי זכאות ל100% בגרות, הישג זה מהווה עוד קומה בשורת ההישגים של בי”ס בשנים האחרונות (זכייה של שלוש פעמים בתגמול הדיפרנציאלי) ומעידה על העמידה של בית הספר בהתחייבות החינוכית לא לוותר על אף אחד ולא לוותר לאף אחד.

מהנהלת בית הספר מסרו כי “להישגים אלו יש שותפים משמעותיים  שמלווים את בית הספר בכלל התהליכים,  משרד החינוך בכלל והחמ”ד בפרט, למנהלת המחוז ד”ר אורנה שמחון ולמפקח חמ”ד חיים גבאי, למנהיגי העיר, ראש העיר, הממונים על החינוך, מנהלת מחלקת החינוך וכמובן רשת החינוך היוצאת דרכא”.

מנהל בית הספר הרב אריאל פריש סיפר בהתרגשות: “עם הבשורה המשמחת התמלאתי גאווה גדולה בשם צוות המורים והצוותים החינוכיים אשר הוכיחו שוב את מסירותם עבור התלמידים, והצליחו להביא אותם להישג המשמעותי כל כך לעתידם, ובעזרתם אנו בונים כאן דור חזק וערכי. בנוסף אני גאה בכל תלמידי בית הספר אשר השקיעו והגיעו לתוצאות המדהימות”.

מנהל הישיבה, אריאל פריש, צילום עיריית קרית שמונה

ראש העיר אביחי שטרן והממונים על תיק החינוך בעירייה סגן וממלא מקום רה”ע  אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר לגיסימו בירכו את האחראים על ההישג החינוכי: “אנו מברכים את הצוותים החינוכיים ואת התלמידים על ההישג הנפלא.

“אשרי העיר שיש בה אנשי חינוך מהטובים ביותר. שמחים לדעת שהמשאבים שאנו משקיעים – נושאים פרי. נמשיך לפעול למצוינות בהישגים ובערכים למען כל תלמידי העיר. בית הספר המתמיד מביא גאווה גדולה לעיר. לצוותים החינוכיים, להורים ולתלמידים אנחנו אומרים – ‘אתם תמשיכו להצליח אנחנו נמשיך להשקיע'”.