שחקני הגליל העליון נחלו הפסד ביתי לאסא תל אביב

שחקני קבוצת הנוער נלחמו אתמול עד באזר הסיום מול שחקני אסא תל אביב, אך לא הצליחו לנצח את המשחק. עידן כץ שליו בלט עם עבודת הגנה מרשימה.

כל מי שהגיע אתמול בערב לבריכת מבואות החרמון, יכל לראות מה היא דרך חינוך ספורטיבית במלוא מובן המילה. שחקני הגליל העליון אירחו את שחקני אסא תל אביב, קבוצה חזרה, עם ספסל עמוק ויתרונות ברורים בפן הפיזי.

שחקני הגליל יכלו מראש לוותר על המשחק, אך הם בחרו ללכת בדרכו של מאמנם רן אבן דנן ובתפיסתו הספורטיבית – להילחם עד הסוף.

המחצית הראשונה הייתה בשליטת האורחים מהעיר הגדולה, הם הרבו להבקיע שערים וניצלו קצת שאננות של שחקני הגליל. האורחים זיהו את חוזקתו של אורי בוזגלו והרבו לבצע עליו הגנות כפולות ומשולשות. אין ספק שללא ההצלות המרהיבות של דן הרמן בשער המשחק היה ביתרון דו ספרתי. בסיום המחצית הראשונה יתרון 7-1 לשחקני תל אביב.

ברבע השלישי שחקני הגליל התעוררו ונצמדו לתכנית המשחק, כך המשחק הפך לשווה כוחות יחסית. בר ודעי ובוזגלו הבקיעו שערים ושיפרו את עבודת ההגנה והתוצאה הצטמצמה ל 8-3 בסיום.

לרבע האחרון עלו שחקני הגליל עם אנרגיות נהדרות שהחדיר בהם מאמנם בהפסקה. בוזגלו פתח עם שער זריז, עידן כץ שליו עשה עבודת הגנה נהדרת עם חטיפות מרובות ואורן רז תרם גם הוא גול מלו. הדקה האחרונה הייתה צמודה מאוד כששחקני הגליל מצמצמים את התוצאה ל 11-10, אך שער של האורחים בסוף סגר את הסיפור. בסיום, שחקני הגליל מפסידים 12-10, אך מראים אופי אמיתי, ספורטיביות גדולה ומראים שאינם חוששים מאף קבוצה.

יובל רפאלי, נרי שחם, עומרי פלג, טל אורן ואיתי ודעי השתתפו גם הם ושיחקו נהדר.

“אני גאה מאוד בשחקנים”, סיכם רן אבן דנן, מאמן הקבוצה. “הראנו שוב שביתנו הוא מבצרינו, אנחנו יכולים לשחק ברמות הגבוהות ולהתמודד עם כל קבוצה”.

בעוד שלושה שועות יתחילו משחקי הפליאוף התחתון, הטורניר הראשון יתקיים בפתח תקווה ועד אז שחקני הגליל יתאמנו היטב, בכדי להגיע לשם בשיאם.