כדור מים: הגליל אלופת הליגה הארצית מחוז צפון

קבוצת הנערים ניצחו את עמק הירדן וסיימו את הליגה הסדירה במקום הראשון. המטרה הבאה: לנצח את מוליכת הליגה הדרומית.

ענף הכדור מים עולה לאחרונה לכותרות, גם מהפעילות המדהימה של השחקנים והשחקניות בכל הגילאים וגם בזכות ההישגים הרבים.

השבוע, התמודדו שחקני קבוצת הנערים (עד גיל 14) למשחק על אליפות הליגה הארצית במחוז צפון. שחקניו של רן אבן דנן יצאו לשני משחקים רצופים, כמו בכל מחזור ליגה רק שהפעם בידיעה ניצחון אחד מהמשחקים יקנה להם המקום הראשון.

המשחק הראשון היה צמוד ברובו, עידן כץ שלו הרבה להבקיע ושחקני הגליל עלו ליתרון 3-2, אך המארחים מעמק הירדן ניצלו התקפות מתפרצות ובשילוב פנדל ובסיום המשחק הראשון, שחקני עמק הירדן מנצחים 8-3.

במהלך ההפסקה בין המשחקים, שחקני הגליל הבינו בדיוק מה מצבם והאנרגיות שאבן דנן החדיר בהם באו לידי ביטוי במשחק השני.

שחקני הגליל פתחו את המשחק השני בסערה עם שערים של כץ שלו ואורן טל. המארחים לא ויתרו והחזירו עם שערים שלהם, עד סוף המחצית התקיימו שערים בשני צידי המגרש וכמובן אי אפשר היה שלא לשים לב לתרגיל המצוין של תומר טל. בסיום המחצית שוויון 4-4.

את הרבע השלישי פתחו שחקני עמק הירדן ממוקדים כשהם עולים ליתרון מהיר של 6-4, שחקני הגליל התעוררו מהר והראו אופי כשהם מצמצמים את התוצאה ל 6-5 עד סוף הרבע משער מרהיב של בר ודעי.

ברבע הרביעי, היה ניתן ראות בדיוק איזה קבוצה חזקה יש בגליל, איזה אופי ונחישות וכיצד ספורטאים אמיתיים לא מוותרים לרגע. התרגילים עבדו, תומר טל וכץ שלו המשיכו להבקיע שערים ובסיום, ניצחון 7-6 לשחקני הגליל שזוכים באליפות הליגה הארצית במחוז הצפון.

“אני גאה מאוד בשחקנים”, סיכם אבן דנן, מאמן הקבוצה. “במשחק הם הראו איזה אופי נהדר יש להם. הנחישות, הרצון והמשמעת העצמית הביאו את הניצחון.”

לאחר השגת המקום הראשון במחוז הצפון מחכים לשחקני הגליל עוד שני משחקים נגד חוף כרמל, מוליכת הליגה במחוז הדרומי. “יש לנו עוד המון על מה להתאמן ומה לשפר”, הוסיף אבן דנן.

“אני מאד מאושר וגאה בהם שהם ידעו לחזור ולא לוותר על אף המשחק הראשון שהיה מאד מתסכל. כולם הגיעו למשחק השני כאילו שלא היה משחק ראשון נלחמו בו בכל שנייה עד הניצחון המתוק והמיוחל”.