כדורסל גברים: הפסד ראשון העונה לגליל עליון

הפועל גליל עליון נחלה הפסד 87:78 במשחק החוץ מול מכבי אשדוד, היורדת מליגת העל.

הפסד ראשון העונה להפועל גליל עליון. הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן התארחה הערב אצל מכבי אשדוד, היורדת מליגת העל, ששואפת לשוב אליה בתום העונה, עם תקוות לשמור על מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים, אך הערב היא לא הייתה במיטבה ולעומתה הקבוצה המארחת הייתה ביום טוב יותר. הפועל גליל עליון התייצבה למשחק בסגל חסר, ללא הרכזים הצעירים חן גיא (פציעה) ויהל פלג (צבא) והערב היא לא הייתה מספיק מתואמת ועמוקה, כדי להתמודד עם הקבוצה המארחת, במשחק ששודר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

מכבי אשדוד צעדה ביתרון לאורך כל המשחק. ברבע הראשון – שהסתיים ביתרון 22:28, וברבע השני – שהסתיים ביתרון 41:48, אך ברבע השלישי שבו אשדוד חיזקה את ההגנה היא טיפסה לעבר יתרון דו ספרתי – שכבר נשק לעבר 20 נקודות, אך עמד בסיומו של הרבע על 54:70. ברבע האחרון שחקני הגליל ניסו למזער נזקים והצליחו לנגוס ביתרון האשדודי, אך לא ברמה כזו שאיימה על העליונות של אשדוד, שבסיום חגגה ניצחון 78:87.

עד כמה המשחק הערב לא היה טוב בלשון המעטה מצידה של הגליל, תעיד העובדה הבאה: אף אחד משחקני הקבוצה לא סיים את המשחק עם מדד חיובי. המאכזב הגדול ביותר הוא אנתוני פישר, שכמו במשחק מול קרית מוצקין, קלע באחוזים רעים – הפעם סיפק 6 נקודות. את רשימת הקלעים הוביל הגארד דשון נייט – שהיה דומיננטי יותר במחצית הראשונה ואת המשחק סיים עם 19 נקודות. ג’ונתן פיירל היה האיש של הגליל מתחת לסלים – עם 15 ריבאונדים (שליש מהכמות שליקטה הקבוצה) ועם 15 נקודות. גבי צ’אצ’שוילי – שאותו אירחנו לראיון בפינת “ספורטאי החודש“, סיפק 12 נקודות ו-9 ריבאונדים. יתר הקלעים: עומר טל – 8 נקודות, אלון ספיר – 7 נקודות, לידור בן דוד – 6 נקודות, די.ג’יי שארפ – 5 נקודות. לסטטיסטקה המלאה, הקליקו כאן .

לא היום שלהם. ברק פלג ושחקני הגליל