כדורגל: חוזרים להתאמן בליגת העל

מתווה שהושג בין משרדי הממשלה יאפשר לעירוני קרית שמונה לשוב לפעילות אימונים אחרי יום הכיפורים.

ימים טרופים עוברים על הכדורגל הישראלי, לאחר שוירוס הקורונה גרם לתחלואה רבה בשלוש קבוצות: בני סכנין, מכבי ת”א והפועל חדרה. כזכור, גם משחקה של עירוני קרית שמונה מול בית”ר ירושלים, שאמור היה להיערך ביום שני האחרון, לא קוים בשל אבחונו של באסל שעאבן, שחקן ההתקפה של קרית שמונה, כחיובי לוירוס. בימים האלה ההנחיות משתנות באופן תדיר. אתמול הודיע משרד הבריאות, שאינו יאפשר פעילות אימונים ומשחקים לקבוצות ספורט מקצועניות, מלבד קבוצות המשחקות במסגרות בינלאומיות – דבר שגרם לזעם רב בקרב קבוצות רבות.

לפני זמן קצר הודיעה הנהלת מנהלת הליגה על מתווה חדש, שיאפשר חזרה לשיגרת אימונים אחרי יום הכיפורים. להלן ההודעה: “קבוצות הליגות המקצועניות  יחזרו לאימונים החל מיום שלישי לאחר יום כיפור וזאת בהתאם לנוסח התקנות שאושרו על ידי ממשלת ישראל. אנו מקווים לחדש במהרה את פעילות הליגות, בכפוף לקבלת האישורים, כאשר סדר המשחקים ועדכונים בלוחות הזמנים ימסרו בהמשך. אני קורא לכל שחקני, מאמני ומנהלי הכדורגל המקצועני להקפיד בחומרה רבה על כללי הזהירות, על מנת שנוכל להמשיך בפעילות תוך שמירה על בריאות השחקנים. גמר חתימה טובה לכל בית ישראל.”

ארז כלפון, יו”ר מנהלת הליגות: ״אימוני הקבוצות יאפשרו שמירה על כושר גופני באופן שיאפשר את חידוש המשחקים תוך זמן סביר מרגע קבלת האישורים. האימונים יתקיימו תוך הקפדה מחמירה על כללי משרד הבריאות.

גם להתאמן זה משהו בימים טרופים אלה. שחקני עירוני קרית שמונה באימון