כדורגל – אלה שמתחילים ואלה שממשיכים

קבוצת הבוגרים של עירוני ק”ש מצטרפת למעגל משחקי הליגות יחד עם קבוצות הנוער ונערים א’. זרקור לקראת המשחקים, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה – כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אז מה היה לנו בשבוע שחלף? בשבת שעברה קבוצות הנוער ונערים א’ של עירוני קרית שמונה החלו עונה בליגות העל השונות, הנוער של קרית שמונה פתח עונה עם תוצאת תיקו 0:0 במשחק ביתי מול הקבוצה החזקה של הפועל ת”א – בעוד שקבוצת נערים א’ חזרה ממשחק החוץ מול הפועל באר שבע עם תבוסה בשיעור 6:1. ביום ראשון קבוצת הבוגרים זכתה בניצחון 0:2 במשחק הביתי מול מ.ס אשדוד, שהעניק לה את “הזכייה” במקום ה-11 במפעל.

מה מצפה לנו בסופ”ש הקרוב? קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק ליגה ראשון, קבוצות הנוער ונערים א’ יתייצבו למשחקים מאתגרים. זרקור על כל אחד מהמשחקים בכתבה הבאה.

מקווה להתחיל עונה טובה יותר מקודמותיה. רועי קהת, קשר עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)



נוער – ליגת העל, מחזור 2: משחק חוץ מול מכבי פ”ת, שעה 17:00, מגרש מכבי פ”ת.

הקבוצה של אלון זיו יוצאת למשחק חוץ קשה, במגרש שבו מעט מאוד מקבוצות הנוער של קרית שמונה הצליחו לנצח לאורך השנים. מכבי פ”ת קבוצה עם חלק קדמי מאוד מגוון ואיכותי, עם שחקנים שכבר הספיקו ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת בשלהי העונה שעברה במשחקי ההכרעה של גביע המדינה ומשחקי הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, בהם הקשר דניאל גולאני והחלוץ אמיר אלטורי. קרית שמונה תצטרך להיות מאוד זהירה ועירנית בחלק האחורי, לצד מיקוד מוגבר בחלק הקדמי – שייתקל בחוליית הגנה מהטובות בליגת העל.

נערים א’ – ליגת העל, מחזור 2: משחק ביתי מול מכבי נתניה. שעה 17:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה.

אחרי התבוסה הקשה בשבוע שעבר בבאר שבע, קבוצת נערים א’ תתייצב למשחק ביתי מול אחת מהקבוצות המוכשרות בליגה – מכבי נתניה, שפתחה עונה עם ניצחון מרשים 1:3 על מכבי חיפה. מכבי נתניה קבוצה שמסומנת להיות בצמרת הגבוהה של הטבלה. קרית שמונה תצטרך לעמוד על המשמר, בתקווה להוות יריבה שקולה. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה טובה לקרית שמונה.

לא לתת למה שקרה בשבוע שעבר להשליך הלאה. קבוצת נערים א’ של קרית שמונה (צילום: מודניאליטו ישראל)


בוגרים ליגת העל – מחזור 1: משחק חוץ מול מ.ס אשדוד, שעה 19:00, אצטדיון הי”א באשדוד, שידור בערוץ 59.

שישה ימים אחרי שנפגשו במסגרת גביע הטוטו ייפגשו הקבוצות למשחק ליגה, כשלרשותן סגלים מלאים. קרית שמונה תקווה לפתוח עונה עם ניצחון, דבר שלא קרה מאז עונת 2016/17, שבה היא פתחה את העונה תחת הדרכתם של מוטי איווניר ותומר קשטן – כשבמחזור הראשון היא זכתה בניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד. לאורך השנים משחקי החוץ של קבוצות עירוני קרית שמונה באצטדיון באשדוד לרוב לא האירו פנים לקבוצה הצפונית. קרית שמונה צפויה לעלות למשחק הזה עם הרכב התקפי, עם יוג’ין אנסה ולוסיו מרינאו בחוד, כשמאחוריהם שחקנים שיודעים לייצר איומים על השער ובהם אופיר מזרחי ורועי קהת ובאגפים מגינים בעלי אוריינטציה התקפית בדמותם של דור אלו ואמיר בן שמעון – שגדל במחלקת הנוער של אשדוד.

מנגד, הקבוצה של רן בן שמעון, היא גם קבוצה עם אוריינטציה התקפית, ששילמה ביום ראשון האחרון מחיר גבוה על חוסר חדות ליד השער. החלק הדפנסיבי של קרית שמונה בראשות הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס יצטרכו לתת תשומת לב מוגברת לדין דוד – מהכובשים המצטיינים בליגת העל בעונה שעברה, ל”אקס” שגיב יחזקאל – שהרבה להחמיץ ביום ראשון ולקשרים מוחמד כנעאן ושלומי אזולאי – שיכולים לייצר איומים לשער ומסירות מוצלחות לשחקני החוד.

התייחסותו של קובי רפואה למשחק, בסרטון הבא: