טניס שולחן: למרות הכל, יש אליפות במבואות החרמון

בעיצומה של המלחמה אליפות מתוקה ועליית ליגה לקבוצת הטניס שולחן של מבואות החרמון

יש אליפות לקבוצת הבוגרים של הפועל מבואות החרמון. אתמול התקיים משחק הפלייאוף שבו התחרתה קבוצת הבית של הפועל מבואות החרמון מול קבוצת מכבי עירוני שדרות, כאשר המשמעות מאוד ברורה – הקבוצה שתנצח תזכה לעלות ליגה ולשחק בעונה הבאה בליגה הארצית.שחקני הבית שלנו- טאו מורנו, איתמר לב ושחר גילעד עלו להתמודדות, שיחקו בצורה נהדרת ונתנו הופעה אדירה בדרך לניצחון סוחף בתוצאה 1-5, וקבעו- קבוצת הפועל מבואות החרמון תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית לבוגרים.


הקבוצה הצפונית, שמורכבת כל כולה משחקני בית ובדגש על שחקני נוער שגדלו וצמחו במועדון, עברה מסע לא פשוט בכלל כאשר החלה להתחרות בליגה א’ בוגרים לפני כשלוש שנים. אט אט הקבוצה קבעה את מקומה בצמרת הליגה, עד שאתמול הגשימו לכולנו את החלום.כצוות שליווה את הקבוצה לאורך המסע המאתגר ראינו את שחקני הנוער שלנו מתעלים על עצמם ברגעים לא פשוטים בכלל, לוקחים אחריות ומנהיגות ומעודדים אחד את השני. בסופו של דבר אותם השחקנים הם אלו שסחפו את הקבוצה להישג הענק.

למרות הקושי הגדול והמורכבות העצומה מאז פרוץ המלחמה, כאשר כל אחד התפנה למקום אחר ועם שלל הקשיים הנלווים, הצלחנו להשיג את המטרה המיוחלת.ראשית, נרצה לפרגן בענק לשחקני הנוער שגדלו אצלנו במועדון וסחפו את הקבוצה לאורך העונה ברגעים הלא פשוטים שעברנו בדרך- איתמר לב, טאו מורנו, נועם לוי ורוני איצקוביץ’. אין עליכם בעולם.שנית, נודה לשאר שחקני הקבוצה שהשתתפו במשחקים לאורך העונה ותרמו את חלקם להשגת המטרה- שחר גילעד, עדי לוי ושוהם אגוזי.

סלפי ניצחון מהחניון. שחקני הקבוצה והמאמן, שחר גלעד, לאחר המשחק


במועדון טניס שולחן מבואות החרמון מבקשים להודות לשותפים להצלחה הגדולה: “מביעים את תודתנו והערכתנו הגדולה לצוות ההדרכה של המועדון שליווה את השחקנים והקבוצה לאורך העונה וגם במשחק אתמול- שוהם אגוזי, איתן דולדנר ואלעד מרנבך.ואחרונים ומאוד חביבים- אנשי הצוות הנהדרים שעומדים מאחורה ונותנים גב ופתרון לכל עניין שעולה: צח אשנר מנהל מחלקת הספורט של המועצה האזורית מבואות החרמון, לבנת גיגי מנהלת המתנ”ס וראש המועצה בני בן מובחר.כעת הפנים קדימה אל עבר הליגה הארצית לבוגרים בעונת 2024-25”.

ספורטיביות מעל הכל. שחקני הקבוצות לפני המשחק