טובא: 3 תושבים נעצרו בגין חשד לפעילות פרוטקשן

החשודים בעשור השישי והשביעי לחייהם יישארו במעצר עד מחר לפחות

המאבק בפרוטקשיין: בפעילות של שוטרי המחוז הצפוני נעצרו שלושה תושבי הכפר טובא זנגריה בחשד לסחיטת של קבלני עפר מהצפון. בחיפוש שנערך בביתם נתפסו מאות אלפי שקלים וכסף זר, אונקיות זהב וגיפ’ בו התניידו החשודים בעת ביצוע העבירות.

ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל”פ) של מרחב כנרת התנהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה שעניינה סחיטת דמי חסות מקבלני עפר שעבדו באזור הצפון.

השבוע, עם הפיכת החקירה לגלויה, פשטו שוטרי המחוז הצפוני על בתיהם של החשודים ועצרו לחקירה שלושה תושבי טובא (51, 51 ו-68). בחיפוש שנעשה בביתם נתפס רכוש רב שעפ”י החשד שימש אותם לביצוע העבירות וכן סכומי כסף וזהב גדולים שהיו ברשותם.

בדיון בהערכת מעצרם שהתקיים ביום ראשון השבוע הוארך מעצרם של שלושת החשודים בבית משפט השלום בטבריה עד ליום 09/05/24.

שוטרי מחוז צפון פועלים כנגד כנופיות וארגוני פשע בתחומים רבים, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, אשר מוצאים את עצמם לא רק תחת המעמסה של ניהול עסק עצמאי, אלא גם במצב בו הם ובני משפחותיהם מאויימים ונזקים נגרמים לעסקיהם ורכושם הפרטי.

משטרת מחוז צפון מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט”.

מאבק שנמשך גם בימי מלחמה (צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל)