האזינו לסינגל “תחרות הוגנת” של ג’וני קלוור מאיילת השחר

יונתן אוחיון, בעל שם הבמה ג’וני קלוור, הוציא סינגל אטרקטיבי בשם תחרות הוגנת. על האמן ואפשרות לשמיעת הסינגל, בכתבה זו

קצת אחרי פרוץ המלחמה, ואחרי ששיתף אמנותית פעולה עם כמה מהאמנים המובילים בישראל, בהם הזמרת אודיה, רביד פלוטניק, אליעד נחום, אבי אבורומי, אושר כהן ונוי פדלון, התגייס לשירות צבאי, האמן ג’וני קלוור, או בשמו המקורי יונתן אוחיון מקיבוץ איילת השחר לדובר צה”ל. היום (שישי) הוא מוציא לאור סינגל חדש ומסקרן, ‘תחרות הוגנת’, עליו עבד במקביל לשירותו הצבאי.

עלה על מדים. החייל יונתן אוחיון

את דרכו האמנותית החל ג’וני קלוור כשהיה רק בן ארבע עשרה, והיום כבר אפשר לזהות את החותם האישי ואת הדרך המשמעותית שעשה מאז. קלוור הוא מוזיקאי ורסטילי שמעלה לרשת יצירות ייחודיות ומסקרנות, המושפעות מסגנון הראפ-טראפ ומגובות בסרטוני וידאו-קליפ סוריאליסטיים ומלאי מעוף. החלק המפתיע ביותר ביצירתו, מעבר לכישרון הייחודי ולסגנון המוזיקלי, היא העובדה שקלוור הוא היוצר הבלעדי של כל טווח היצירה שהוא מציג: הוא הכותב של מילות השירים, המלחין והמבצע, אולם הוא גם מצלם, מביים, מככב ועורך את הווידאו-קליפים המרהיבים שמלווים את שיריו.

אמן מוכשר וורסטילי. ג’וני קלוור

ג’וני קלוור, שהיה תלמיד בבית הספר ‘עינות ירדן’ בעמיר, כתב את השיר ‘זה נגמר’ לרגל מסיבת הסיום בבית הספר, שהפך מאז ללהיט בקרב צעירים וחיילים, וקצר מאות אלפי צפיות, לייקים, שיתופים ותגובות. כיום הוא משרת ביחידת ההסרטה בדובר צה”ל, ובמקביל ממשיך לפתח את הקריירה האמנותית שלו.

שווה לפתוח רמקולים וגם לצפות. הקליפ תחרות הוגנת של ג’וני קלוור