כדורסל: גליל עליון נותרה עם 2 זרים, ראש המועצה נגד המנהלת

עומאר סילבריו ואלפונסו אנדרסון שוחררו לבקשתם. הקבוצה צפויה להתייצב עם שני זרים בלבד למשחק מול הפועל חיפה ביום שישי האחרון

אין רגע דל בהפועל גליל עליון. גם מעבר הפעילות של הקבוצה לאזור חדרה לא מנע משחקניה הזרים לחזור בהם מבקשת השחרור מהקבוצה. בשבוע שעבר הסנטר שון מילר שוחרר, אך במהלך בזק הוחתם ג’בונטה רדיק מהפועל חיפה, שהיה שותף לניצחון ביום ראשון על בני הרצליה, אך לאחר המשחק הגארד – עומאר סילבריו והפורוורד – אלפונסו אנדרסון, עזבו את הקבוצה בשל המצב הביטחוני וכעת בקבוצה עושים מאמצים לקלוט שחקנים חדשים במקומם. לעת עתה, נראה כי למשחק “הביתי” מול הפועל חיפה (שישי, 13:45, היכל ה”אנרבוקס” בחדרה) תתייצב הקבוצה עם 2 זרים בלבד – ג’יימס פלדין וג’בונטה רדיק.

עזיבה משמעותית. עומאר סילבריו (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון, מתרעם על יחסה של מנהלת ליגת העל, שאינה נענית לבקשת הפועל גליל עליון להחריג אותה מירידת ליגה. זלץ פרסם בחשבון הפייסבוק שלו התייחסות לעניין: קריאה לפועל גליל עליון – כדורסל:אחרי שהזרים עזבו תעלו למשחקים הבאים עם אבישי גורדון, ברק פלג ושחר נחמיאס , אולי אז יבינו שם למעלה כמה הם מנותקים. קבוצת הכדורסל של הגליל העליון מתנהלת ומנוהלת במציאות בלתי אפשרית, ללא מגרש בית, ללא אפשרות להתאמן, שחקנים זרים חוששים ועוזבים, השחקנים, הצוות וההנהלה עושים כמיטב יכולתם, האוהדים, שחלקם הגדול מפונים מביתם, משתדלים להגיע לכל מקום בו משחקת הקבוצה. אבל במציאות כזו גם ללוחמים כמו ברק פלג, אבישי גורדון והשחקנים שאני מוריד בפניהם את הכובע, קשה מאד לנצח. ההחלטה שלא לעצור את הירידה לליגה לאומית, פוגעת, מפלה ומבטאת את הנתק, את חוסר ההתחשבות של מנהלת הליגה. החלטת המנהלת מדגישה את הניתוק בין מדינת תל אביב לארץ הגליל”.

כועס על יחס מנהלת ליגת העל. גיורא זלץ (צילום: דוברות מועצה אזורית הגליל העליון)