חצור: על הפרק – כיתות כוננות פעילות

ראש המועצה, מיכאל קבסה, שלחם בעזה, אינו נותן לשקט היחסי ביישוב לתעתע

מדינת ישראל כבר נמצאת חצי שנה במלחמה של ממש, מאילת ועד מטולה נלחמים באויבים ללא הרף. נכון, המדינה לא מצהירה על מלחמה בלבנון ועדיין גם חצי שנה אחרי מנסה להתנהל עם המצב ולא להיגרר למלחמה של ממש אך בחצור הגלילית לא מוכנים לקחת סיכונים ונערכים לגרוע מכל.

ראש המועצה מיכאל קבסה שלחם במשך חודשים מבארי ב7.10 ועד ללב עזה סיפר: “אנחנו ממשיכים לשפר את המוכנות לחירום כל הזמן. מבחינתי אין תסריט ריאלי ותסריט לא ריאלי- ב7.10 הוכח שלאויב יש יכולת להפתיע אותנו ולכן אני לא לוקח סיכון. את כיתות הכוננות נהפוך לפלוגות כוננות ונדאג למערך שיידע לתת מענה במשך זמן ממושך, חשוב להיות ערוכים גם לתרחישים קיצוניים כדי לשמור על תושבי חצור הגלילית”.

דרוכים כל העת. החמ”ל העירוני בפעולה (צילום: דוברות מועצת חצור)

בתוך כך, השבוע אירחו בחצור הגלילית את מפקד המחוז אל”מ יהודה לב יחד עם סגן מפקד הנפה שהצטרפו להערכת המצב שמקיימים במועצה. בפגישת העבודה סוכמו יעדים ודרכי פעולה ואף אושרו תוכניות להעלאת הכשירות לחירום בחצור. אגב, למפקד המחוז היכרות רבת שנים עם ראש המועצה קבסה שכן השניים שירותו יחדיו באוגדה 36 ואף לחמו יחדיו בעזה במסגרת חפ”ק האוגדה. ראש המועצה  ברך את מפקד המחוז הנכנס  וציין כי פיקוד העורף התברך באחד המפקדים הטובים ביותר בצה”ל, “נלחמנו כתף אל כתף בחזית הדרומית וכעת אנחנו משתפים פעולה בחזית הצפונית, בציפייה להמשך שיתוף פעולה פורה  בין פיקוד העורף למועצה” אמר ראש המועצה.

כעת במועצה המקומית חצור הגלילית יחד עם פיקוד העורף יוצאים למבצע נרחב של גיוס מתנדבים נוספים, בעלי רישיונות לנשק וגם כאלה שמעוניינים להוציא רישיון על מנת שביום פקודה יתייצבו להגן על תושבי חצור הגלילית ולבלום את האויב.

“זה הזמן לדאוג איש לרעהו, לשמור על המשפחות שלנו, השכנים שלנו וכלל תושבי חצור הגלילית. הצטרפו לצוותי הכוננות!” ציינו במועצה המקומית חצור הגלילית. אגב,  בשלב זה מגויסים כ-30 חברי כיתת כוננות והשאיפה היא להגדיל את המספר באופן ניכר.

להצטרפות לפלוגות הכוננות של חצור הגלילית חייגו:  046916999

חברי כיתת הכוננות לצידו של מיכאל קבסה (צילום: דוברות מועצת חצור)