כדורגל: קרית שמונה אינה עונה

שוב עירוני קרית שמונה מפסידה להפועל אום אל פאחם ותומר קשטן, הפעם 2:0

עירוני קרית שמונה חזרה היום למשחקי הליגה הלאומית לאחר שבועיים של פגרה. הקבוצה “אירחה” באצטדיון בנתניה את הפועל אום אל פאחם, שמודרכת ע”י מאמנה של קרית שמונה בעבר, תומר קשטן, שבסיבוב הקודם הוביל את קבוצתו לניצחון 1:3. עירוני קרית שמונה גילתה יכולת נרפית ומיעטה לסכן את שערה של האורחת, שמצידה הייתה ממוקדת ליד שער קרית שמונה וכבר במחצית הראשונה הבקיעה שני שערים, שסללו את דרכה לניצחון 0:2.

לא היה במיטבו. עאיד חבשי, בלם קרית שמונה (צילום ארכיון: שלומי גבאי)


בדקה ה-27 קשרה של האורחת, גל לוי, השתלט על כדור בסמוך למפתן רחבת קרית שמונה ובעט בעיטה חזקה ושטוחה, שהכניעה את אסף צור והעניקה לאום אל פאחם יתרון 0:1.

בדקה ה-37 התקפת מתפרצת מהירה של אום אל פאחם הסתיימה עם שער בבעיטה לרשת מטווח קצר של דובב גבאי, בנו של משה ז”ל – ששיחק ואימן בהפועל קרית שמונה המיתולוגית.

בעקבות התוצאות שהושגו במשחקי היום, בני יהודה ת”א עלתה למקום הראשון והיא מקדימה בנקודה אחת את עירוני קרית שמונה, שירדה למקום השני ומקדימה כעת ב-2 נקודות את עירוני טבריה מהמקום השלישי אליו תוכל מכבי יפו להיצמד ביום שני הקרוב, אם תנצח את הפועל רמת השרון.

ביום שלישי הקרוב עירוני קרית שמונה “תארח” את הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת רבע גמר הגביע (19:30, אצטדיון נתניה). המנצחת תעפיל לחצי הגמר – מעמד שאליו עירוני קרית שמונה הגיעה בפעם האחרונה בעונת 17/18.

ביום שלישי פוגש את ה”אקסית”. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום ארכיון: מאור בכר)