כדורסל: צפת הפסידה לגלבוע לעיני ראש העיר החדש

מ.ס “דניאל” צפת לא הייתה במיטבה במפגש התחתית מול היורדת מליגת העל, שניצחה 66:79. רה”ע הטרי של צפת, יוסי קקון, נכח במשחק

מ.ס “דניאל” צפת הצליחה לנצח עד היום שישה משחקים – חמישה מהם בבית. היום קיוותה הקבוצה לזכות בניצחון שביעי העונה במשחק מול היורדת מליגת העל, הפועל גלבוע – שהתייצבה למשחק עם מאזן של 5 ניצחונות ו-8 הפסדים (צפת התייצבה עם מאזן של 6 ניצחונות ו-8 הפסדים), אך צפת נקלעה למשחק לא מוצלח כל זאת לעיניו של ראש העיר החדש, יוסי קקון, שהגיע למשחק עם מחזיק תיק הספורט המיועד, שלום אלבז.

במשחק נכחו גם היו”ר הקודם – אילן יפרח, ומאמני הקבוצה בעבר הלא רחוק – שלום (פופי) חדד ושי קדוש – שגם שיחקו בקבוצה בתחילת דרכה. מנגד, רה”ע המכהן, שוקי אוחנה, הגיע למשחק כדי לצפות בבנו, דביר. כיאה לאווירה בתקופת בחירות הורגשו אמוציות פוליטיות באולם “הפיס” בצפת. מכאן לסיקור המשחק מדוברות מנהלת ליגה לאומית winner

נעים להכיר. המאמן, יוסי בונן, לוחץ את ידו של רה”ע החדש, יוסי קקון. מחייכים לצידם, שלום אלבז ואילן יפרח (צילום: מלך גרסטל)

רצף הפסדי החוץ של הפועל גלבוע גליל נעצר עם ניצחון בצפת. הקבוצה של גיא קפלן הצליחה לעצור את צפת על 4 שלשות ב-17 אחוז בלבד בדרך לניצחון חוץ ראשון מאז דצמבר. אחרי רבע ראשון שקול, האורחים הצליחו לברוח עם ריצת 16-2 לקראת המחצית ומשם לא שמטו את היתרון. רועי נציה סיפק משחק נהדר של 16 נקודות ו-16 ריבאונדים, אלייז’ה הירש רשם 17 נקודות.

הרבע הראשון היה שקול כשדניאל קופרברג בולט מצד אחד, ואילו אצל האורחים היה זה רועי נציה – 15:16 לביתיים לאחר הרבע הראשון. דניאל קופרברג ומקסים רומנוב שמרו על היתרון הקטן של הביתיים, עד שניב בלול איזן בשלשה – 25:25, 5 דקות למחצית. מכאן, הפועל גלבוע גליל השלימה ריצת 16:2 בהובלת השחקנים הצעירים וירדה למחצית ביתרון 38:27.

ידע משחקים טובים יותר. אופק בן יעקב (צילום: לילך וייס-רוזנברג)


אלייז’ה הירש פתח את הרבע השלישי בשלשה, אלא שדווקא כאן הביתיים רצו 2-12 וחזרו למשחק. רועי נציה קלע שלשה חשובה, אבל שוב התסריט חסר – צפת התקרבה בעוד גלבוע גליל קלעה מהשלוש והגדילה את הפער – 52:44. בסוף הרבע השלישי 58:49 לאדומים. דניאל גואטה ואלייז’ה הירש שמרו על היתרון של האורחים בפתיחת הרבע האחרון, בעוד הביתיים נתקעו בהתקפה ואיבדו את המשחק.

קלעו לצפת: דניאל קופרברג (9/14 מהשדה) 24 נק’, מקסים רומנוב 18 נק’, תומר כהן 8 נק’, אופק בן יעקב 5 נק’, איתי גליק 4 נק’, דביר אוחנה 3 נק’, יובל מיכאלי ועומר חממה 2 נק’ כ”א.

קלעו לגלבוע גליל: אלייז’ה הירש 17 נק’, עמית אהרוני (6 אסיסטים) ורועי נציה (16 ריבאונדים) 16 נק’ כ”א, ניב בלול ודניאל גואטה 11 נק’ כ”א, זיו וייסמן 6 נק’, אביאל לוי 2 נק’.

18 נקודות במשחק מול ה”אקסית”. מקסים רומנוןב (צילום: לילך וייס רוזנבורג)