המסרים של אלוף פיקוד הצפון לראשי הרשויות ולציבור

מפקד פיקוד הצפון בשיח עם ראשי הרשויות בצפון: ״המטרה שלנו – שינוי המצב הביטחוני בצפון באופן שיאפשר את חזרת התושבים בביטחון״

*. צילום: יחידת דובר צה”ל

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין נפגש אתמול (ו׳) עם ראשי הרשויות המפונות בצפון. הפגישה התקיימה במפקדת הפיקוד ובמסגרתה התקיים שיח עם ראשי הרשויות. בנוסף, הוצגו עיקרי הערכת המצב המודיעינית והמבצעית, עיקרי עשיית הפיקוד במהלך המלחמה וכן תהליכי האצת המוכנות להמשך הלחימה בגזרה הצפונית.

האלוף ציין בפני ראשי הרשויות כי מפגשים אלו הם חלק בלתי נפרד מניהול הלחימה וכי הקשר בין צה״ל למנהיגות המקומית הוא בעל חשיבות רבה עבור עשיית הפיקוד בלחימה.

מדברי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין: ״המטרה שלנו – שינוי המצב הביטחוני בצפון באופן שיאפשר לנו להחזיר את התושבים בביטחון ובתחושת ביטחון. אנחנו נחושים לשנות את המציאות הבטחונית שמשתנה כבר בימים אלה וממשיכים להיערך להרחבה של המלחמה ויציאה להתקפה – זו משימתנו.
נמשיך לממש את קרב ההגנה, לפגוע בחיזבאללה ולשלול את יכולותיו. המשימה שלנו היא הגנה על תושבי ויישובי הצפון. הדרך שאנחנו פועלים בה ואני מתכוון להתמיד בה היא שותפות, שותפות מלאה איתכם ועם התושבים. תושבי הצפון הם הכוח שלנו להמשיך, הם הרוח הגבית שמאפשרת את ההישגים שהגענו אליהם עד כה בצפון״.