כדורגל: בגולן משחקים יותר מ-90 דקות

בני ממב”ע סיימה לפני זמן קצר משחק דרמטי במיוחד, שהוכרע עם שער בדקה ה-95. הסיפור המלא, בכתבה הבאה

*. סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה
*. צילום: עמוד הפייסבוק של בני ממב”ע

ערב שמח לקבוצת הכדורגל של בני ממב”ע – שמשפרת עמדות במרכז טבלת צפון א’ של ליגה ב’. הקבוצה של ווג’די אלקיש אירחה במזג אוויר גשום וקר מאוד את קבוצת התחתית של מכבי עירוני טמרה לעיני כמה עשרות אוהדים אמיצים במיוחד, שהגיעו ליציעים של האצטדיון בכפר בוקעאתא. למרות ששיחקה לאורך רוב דקות המחצית השניה בעשרה שחקנים, למרות החמצת בעיטת פנדל, בני ממב”ע זכתה בניצחון דרמטי 1:2 משער שהובקע בדקה ה-95.

אחרי יותר מחצי שעה של כדורגל ללא שערים, שער מרהיב שכבש אכרם הייב בבעיטה מ-40 מטרים העניקה לממב”ע יתרון 0:1, שהחזיק מעמד מספר דקות עד אשר הקבוצה היריבה כבשה שער שוויון 1:1. עבירה אגרסיבית שביצע יאהם זהוה גרמה להרחקתו בכרטיס אדום, שהותירה את קבוצתו בעשרה שחקנים.

מזג אוויר אנגלי בבוקעאתא. שחקני הקבוצות במשחק הערב


על אף הנחיתות המספרית, ממב”ע המשיכה לגלות יוזמה התקפית. בדקה ה-51 מסירה של אסעד עמאשה מצאה את נאג’י אבו ג’בל ברחבת היריב. אבו ג’בל הוכשל ונפסקה בעיטת פנדל לזכות ממב”ע, שאותה החמיץ מלך שערי הקבוצה, נאג’י אבו ג’בל. הקבוצה האורחת קיוותה לנצל את היתרון המספרי כדי לחזור לביתה עם כל הקופה, אך בדקה ה-95 מרסיל סמארה, שעלה כמחליף, כבש שער דרמטי שהעניק לממב”ע ניצחון 1:2 דרמטי ושמח.

לא מהיום, אבל עדיין תמונת ניצחון. שחקני ממב”ע חוגגים