כדורגל: בוזורגי כבש, קרית שמונה הפסידה במשחק העונה

עירוני קרית שמונה נחלה הפסד 1:0 במשחק מול בני יהודה, החלוץ בן העיר כבש בניצחון נוף הגליל על איחוד בני שפרעם

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא היום לדרך, כשבמוקד עמד משחק הצמרת בו התארחה עירוני קרית שמונה מפסגת הטבלה אצל השלישית בטבלה, בני יהודה ת”א – שאותה היא הקדימה ב-3 נקודות. מחווה של הנהלת בני יהודה אפשרה לאוהדי קרית שמונה תושבי קו העימות להיכנס ליציעים ללא תשלום, מה שהביא לנוכחות של מאות אוהדים ואוהדות ביציע.

על כר הדשא הדברים לא זרמו כמו שקרית שמונה רצתה, שער שכבש מיקו ממן בנגיחה בדקה ה-7 סלל את הדרך לניצחון 0:1 לזכות בני יהודה ת”א על קרית שמונה, בשורותיה ערך הופעת בכורה החלוץ, פטר אומיקאצ’י, שהגיע מרמת השרון. בעקבות התוצאה קרית שמונה נותרה בפסגה, אך בני יהודה נצמדה אליה עם מספר נקודות זהה ואם עירוני טבריה תנצח את הפועל רמת השרון ביום שני הקרוב היא תעפיל לפסגה ותדחוק את קרית שמונה למקום השני עם יתרון נקודה על פניה ועל פני בני יהודה. ביום שלישי מצפה לקרית שמונה משחק חוץ מאתגר בגביע המדינה מול צעירי כפר כנא מליגה א’.

ידע משחקים טובים יותר. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)


ובכל זאת, יש נציג של קרית שמונה שכבש היום – החלוץ אלון בוזורגי, שמשחק בהפועל נוף הגליל, שמדרוגת במקום החמישי בטבלת הליגה הלאומית. בוזורגי עלה כמחליף במהלך המחצית השניה של משחקה הביתי של קבוצתו מול קבוצת התחתית של איחוד בני שפרעם והתכבד בכיבוש שער בדקה ה-88, שסייע לקבוצתו לנצח 0:5.

שער שני העונה. אלון בוזורגי (צילום: מאור בכר)