רוגבי: הדבורות מהגליל רושמות טורניר מושלם בחיפה

ביום שישי האחרון שחקניות הגליל העליון יצאו לטורניר שני לעונה וסיימו אותו ללא הפסדים כלל. אורית כץ האגדית נבחרה למצטיינת הטורניר. הטורניר הוקדש לזכרו של שחר קדמן ז”ל, אחיה של אורנה שחקנית הקבוצה, שנרצח במסיבה המקבילה לנובה, פסיידאיק, בסמוך לניר עוז.

ביום שישי האחרון התקיים טורניר טאג רוגבי לנשים העונה ושחקניות הגליל התייצבו אליו כמו לביאות. מלבד שחקניות הגליל השתתפו שחקניות מהאגודות חיפה, תל אביב, רעננה וירושלים.

שחקניות הגליל – באו מוכנות

שחקניות הגליל הגיעו לטורניר לאחר שלושה חודשים ללא אימונים קבוצתיים, אך זה לא עצר אותן מלהביא שלושה ניצחונות גדולים.

במשחק הראשון ניצחו שחקניות הגליל את חיפה בתוצאה 29-0.  במשחק השני הניצחון היה על רעננה בתוצאה 17-7 ובמשחק השלישי הניצחון היה על קבוצה מעורבת עם התוצאה 14-12.

אורית כץ האגדית נבחרה למצטיינת הטורניר. כצית הגיעה לטורניר לאחר שלושה חודשים של מילואים וידעה בדיוק היכן לדפוק את ספרינט חייה ואיך לתרום רבות לקבוצתה, בהגנה ובהתקפה.

אורית כץ (משמאל) – עלתה מוכנה למגרש

“אני גאה בבנות על טורניר מדהים” סיכם בהתלהבות יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט. “גם לאחר שלושה חודשים עם אימונים קבוצתיים בודדים השחקניות מגיעות למגרש ועושות בדיוק מה שהן יודעות. פשוט להסיר בפניהן את הכובע. אורית, מצטיינת הטורניר הגיעה לאחר שלושה חודשים של מילואים ופירפרה על המגרש ללא הרף. אני מקווה שנצליח לחזור לסוג של שגרת אימונים בקרוב ובינתיים נמשיך להגיע לכל טורניר שיתקיים.”

השחקניות עם תמונתו של שחר קדמן ז”ל