כדורגל: המופע של יאיר המהיר

יאיר מרדכי תרם תרומה משמעותית לניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:3 על הפועל רמת השרון -ולהשתלטותה על פסגת הטבלה

עירוני קרית שמונה שוב בלעדית בפסגת טבלת ליגת העל. לאחר שבמחזור שעבר הפסידה 2:1 להפועל עכו וכתוצאה מכך מצאה את עצמה כצלע אחת במשולש הצמרת של פסגת הטבלה יחד עם בני יהודה ת”א ועירוני טבריה, כשלכל אחת מאזן נקודות זהה, ההפסד שנחלה בני יהודה במשחק מול מ.ס כפר קאסם (1:0) ותוצאת התיקו במשחקה של עירוני טבריה מול הפועל עכו (1:1) יצרה לעירוני קרית שמונה קרקע נוחה להשתלטות מחודשת על הפסגה לקראת המשחק הערב מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל רמת השרון, שנערך באצטדיון בנתניה ובו אפשרה הקבוצה כניסה חופשית לקהל ובהם מפונים מהעיר, שהשתכנו במלונות באזור השרון ובת”א.

סיבה למסיבה. שחקני קרית שמונה חוגגים



כמו ברוב המשחקים העונה, גם הפעם עירוני קרית שמונה שלטה בקצב והייתה דומיננטית יותר, אך בשונה מהמשחק הקודם מול הפועל רמת השרון – שבו היא שילמה מחיר יקר על החמצות מרובות וטעויות בהגנה, הפעם קרית שמונה הגיעה ממוקדת מטרה, נעלה את השער וידעה לתרגם את המצבים שאליהם הגיעה כדי לזכות בניצחון 0:3, כשגולת הכותרת – תרומתו המשמעותית של שחקן ההתקפה מתוצרת בית, יאיר מרדכי, שכבש גם בשבוע שעבר במשחק הגביע מול הפועל בקה אל גרביה.

דווקא כשנראה היה שהמחצית הראשונה תסתיים ללא שערים, מסירה על שטח גדול שנמסרה לעברו של סטפן אלפרדו פרנסיס הובילה להשתלטות של השחקן על הכדור, שבסיוע של טעות של הגנת רמת השרון הובילה לכיבוש שער יתרון 0:1.

יאיר מרדכי, שעלה כמחליף במחצית השניה, כבש בדקה ה-74 שער, לאחר שהשתלט על כדור ובעט לרשת וקבע יתרון 0:2.

3 דקות חלפו להן, מסירת עומק של יאיר מרדכי מצאה את סטפן אלפרו פרנסיס, שלא נכשל מול השוער האורח, בעט לרשת, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:3 לזכות קרית שמונה.

ביום שישי תתארח קרית שמונה באצטדיון בלומפילד, בשעה 15:00, לסוג של משחק עונה מול בני יהודה ת”א.

עלה מהספסל ונתן תפוקה. יאיר מרדכי (צילום: מדיה מנהלת הליגות)