כדורסל: ניצחון בכורה למ.ס “דניאל” צפת

אחרי 3 הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים, חנכה הקבוצה את אולמה הביתי החדיש עם ניצחון 74:80 על עירוני נהריה

מאת: דוברות מנהלת ליגה לאומית winner
צילום: לילך וייס-רונברג מדיה מנהלת ליגה לאומית winner

ניצחון בכורה היסטורי ל-מ.ס צפת על חשבון עירוני נהריה במשחק ראשון באולם הפיס המשודרג. הקבוצה של לירן שורצוולד הציגה הגנה נהדרת לכל אורך המשחק וקיבלה 21 נקודות ממקסים רומנוב. מנגד, בנהריה יורדים למאזן של חמישים אחוז מארבעה משחקים.

המקומיים פתחו טוב את המשחק, אך הסגולים נכנסו לקצב וכפו שיוויון 13:13. מ.ס צפת סגרה טוב את הרבע הראשון עם יכולת טובה של ניב אבידן ואופק ריף – 19:25. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות בפתיח הרבע השני והלוח הראה 22:27, 4 דקות למחצית. ים יונתן שבר את הבצורת עם סל מחצי מרחק, אך הקבוצה של לירן שורצוולד הצליחה לברוח לקראת המחצית שנגמרה ב-29:36.

מצטיין המשחק. מקסים רומנוב בפעולה

גם בפתיחת הרבע השלישי הסגולים ניסו לצמק עם יכולת טובה של עמית ראובן, אלא שדניאל קופרברג ומקסים רומנוב קלעו בצבע – 39:49. ים יונתן ויובל מיכאלי החליפו שלשות והיתרון נשמר עד תום הרבע – 49:57.התסריט חזר על עצמו ברבע האחרון- האורחים צימקו ונשארו קרובים, אבל לא מעבר לכך.

ל-מ.ס צפת: מקסים רומנוב 21 נק’, אופק ריף 14 נק’, דניאל קופרברג 11 נק’, דביר אוחנה, יובל מיכאלי ואיתי גליק (6 אסיסטים) 9 נק’ כ”א, עומר חממה 5 נק’, ניב אבידן 2 נק’

לעירוני נהריה: עמית ראובן 25 נק’, ים יונתן 19 נק’, אלי אבייב 13 נק’, עוז לביא, אלכס צוברביץ ואבנר דרור 4 נק’ כ”א, עומרי פישמן 3 נק’, דולב דראפיץ 2 נק’

ניצחון בבורה באולם החדש. שחקני מ.ס “דניאל”צפת