כדורגל: צפו בותיקי קרית שמונה מנצחים את ותיקי נבחרת ישראל

צפו בתקציר מהמשחק שנערך ביום חמישי בנתניה והסתיים בניצחון צפוני 1:3

למרות הפינוי המאסיבי של תושבים מקרית שמונה, את האהבה לכדורגל אי אפשר לקחת לתושבים – ובפרט לאלה הפעילים בקבוצות הותיקים של העיר, חלקם מצאו את עצמם מתקבצים לקבוצה אחת בשני מקרים בשבוע שעבר. שני המשחקים נפתחו בדקות דומיה לזכר קורבנות הטבח בדרום וחללי צה”ל – ובמשאלת לב לשובם של החטופים ושל חיילי צה”ל לביתם בשלום.

ביום ראשון שעבר קבוצה של ותיקים מקרית שמונה מחוזקת בכדורגלנים עם עבר מפואר בקרית שמונה ובהם: בני בן זקן – בן העיר, ברק בדש ושמעון אבוחצירה, התארחה למשחק אצל קבוצת ותיקים משולבת של שחקני עבר מהעיר פ”ת. המשחק הסתיים בניצחון 3:9 לזכות קרית שמונה.

שחקני פ”ת וקרית שמונה לפני המשחק


ביום חמישי האחרון נערך במגרש טוברוק בנתניה משחק בין קבוצה של ותיקים מקרית שמונה, שחוזקו בשחקנים מבחוץ ובראשם רביד גזל, פגשה את ותיקי נבחרת ישראל למכביה – בשורותיה הופיעו שחקנים עם עבר נכבד בליגת העל ובהם: החלוץ – עופר שטרית, הקשרים – יוסי שושני וסתיו אלימלך ושחקן ההגנה – אבי אזולאי. לפני המשחק נערכה חגיגת יום הולדת 13 לטומי לגיסימו בהשתתפות השחקנים. על המגרש הקבוצה הצפונית הייתה במיטבה, שערים שכבשו רביד גזל ונתי גולני העניקו לקבוצה יתרון 0:2 בתום המחצית הראשונה. במחצית השניה שער שכבש שלומי בוסקילה צימק את התוצאה ל-2:1, אך שער של ערן גאון – יו”ר הפועל שלומי ושחקן מכבי עכו בימיה בליגה הארצית, קבע את תוצאת המשחק – 1:3 לקרית שמונה, בשורותיה הצטיינו השוערים, חליל צרפתי ופרנסואה סבח בן ה-64.

לצפיה בתקציר המשחק, כפי ששידר תמיר ירדן, לחצו כאן והיכנסו לעמוד הפייסבוק שידור מהלב

שחקני קרית שמונה ונבחרת ישראל לפני המשחק