כדורסל: גליל מביטה לעבר חזרה לליגה

הפסד משחק אימון מול קרית אתא, בתקווה שיוביל לחזרה מיוחלת למשחקי ליגת העל

הפועל גליל עליון קיימה אתמול את משחק האימון האחרון לפני החזרה המיוחלת לליגת העל בשבוע הבא. הקבוצה התארחה אצל עירוני קרית אתא – אותה הייתה אמורה בתחילת השבוע לפגוש למשחק ליגה. המשחק היה צמוד לכל אורכו והסתיים בניצחון 86:89 לזכות קרית אתא. בשורות הגליל ערך ג’יימס פלדין הופעת בכורה. את רשימת הקלעים הובילו: רועי הובר – 25, ליאור קררה ולוטן אמסלם – 16 כ”א, חן גיא – 10.

בתוך כך, מנהלת ליגת העל פרסמה את מועדי המשחקים לשני המחזורים הקרובים, בתקווה שהמצב הביטחוני יאפשר את קיומם. הפועל גליל עליון צפויה לארח ביום שלישי הקרוב, בשעה 17:00, את עירוני נס ציונה – בהיכל טוטו בחולון, בה הרבתה הקבוצה להתאמן בתקופה האחרונה. בשבת הבאה, ה-9 לחודש, בשעה 17:30, צפויה הקבוצה להתארח למשחק ליגה אצל הפועל ת”א – אותה הייתה אמורה לפגוש במחזור הראשון ע”פ הלוח המקורי.

הנהלת הקבוצה פנתה במסר לאוהדי הקבוצה: “כפי שאתם יודעים, הקבוצה עזבה את הגליל עם תחילת הלחימה והחלה להתאמן במרכז הארץ. אנו נשמח לראות אתכם מגיעים לדחוף ולעודד את הקבוצה, השחקנים וצוות האימון מצפים לכם.מפאת חוסר הבהירות לגבי חזרת המשחקים לכפר בלום (תלוי מצב בטחוני) אנו מבקשים בשלב זה לשמור לכם את הזכות לכמות המשחקים של עונה שלמה בכפר בלום, ככל שהעונה תתקדם נוכל לקבל החלטות נוספות בעניין המנויים.תודה על הסבלנות והשיתוף פעולה, נתראה במגרשים”.

שחקני הפועל גליל עליון במשחק אתמול (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)